Ortigueira reforza a súa Policía Local co nomeamento dun Oficial e un Policía

O Concello de Ortigueira adxudica dúas prazas no corpo da Policía Local co nomeamento, como funcionarios de carreira, dun oficial e un policía. O equipo conta, desta forma, con tres efectivos: dous policías e un oficial. No nomeamento, o alcalde do municipio, Juan Penabad Muras, incidiu no “importante labor de axuda á cidadanía que desempeñan estes profesionais” e solicitoulles “que fagan patrulla por todas as parroquias do termo municipal, xa que eles son unha extensión dúas servizos municipais e é vital que os veciños e veciñas os coñezan e saiban que poden acudir a eles ante calquera necesidade ou dúbida”.

O rexedor argumentou que “o noso municipio conta cun territorio moi amplo e unha poboación dispersa, con persoas de idade avanzada ou que viven soas. Os equipos teñen que chegar a todos e todas elas. É importante que se estableza unha relación de proximidade entre a Policía e a veciñanza, que a primeira coñeza os nomes dA segunda e viceversa, os ortigueireses e ortigueiresas teñen que ter ese acceso directo á Policía, deste xeito facemos do noso concello un lugar onde dá gusto vivir”.

O Concello tamén está a levar a cabo o proceso de selección de persoal para outra praza de policía. Así mesmo, o equipo de goberno local sinala que durante os meses de verán espérase seguir reforzando o servizo, como viña facendo en anteriores anos, coa contratación de dous auxiliares de policía de xullo a decembro.

Muras, que subliñou “que o equipo da Policía Local traballa para garantir a seguridade e a atención a aquelas persoas que a poidan necesitar”. O rexedor sinalou que o grupo desempeña un papel clave “ tamén á hora de detectar danos no patrimonio ou no mobiliario urbano, para solucionalos o antes posible, na organización do tráfico ou non acompañamento a escolares na entrada e saída ás clases, entre outros”.