O Concello mellora a eficiencia enerxética da piscina con novos paneis solares térmicos

• Substituíronse catro paneis térmicos que se atopaban avariados por uns novos.
  • Muras destacou que a reparación permitirá “reducir vos gastos que se realizan no inmoble”.

O Concello de Ortigueira mellora a eficiencia enerxética da piscina climatizada con novos paneis solares térmicos. Os traballos levados a cabo polo Consistorio permitiron substituír catro paneis do sistema de aforro enerxético das instalacións por uns novos.

O Concello dedicou 4.000 euros a poñer en funcionamento todos os paneis situados no inmoble. “Esta reparación posibilitará ofrecer espazo máis eficiente a nivel enerxético, reducindo deste xeito vos gastos que se realizan non inmoble”, manifestou o alcalde do municipio, Juan Penabad Muras.

Muras tamén sinalou que deste xeito “redúcense as emisións contaminantes non municipio para ofrecer unha maior calidade de vida aos nosos veciños e veciñas”.

Pola outra banda, o Concello tamén realizou traballos de mantemento e reparación do grupo electrógeno das instalacións coa finalidade de garantir a subministración de enerxía en caso de corte ou avaría da rede eléctrica. “Deste xeito contamos cunha maior autonomía enerxética do recinto ante posibles incidencias”, indicou Muras.

O equipo de goberno local sinala que estas medidas redundarán na calidade de vida dos veciños e veciñas de Ortigueira, que disporán de servizos en mellores condicións.