Ortigueira reforza a súa oferta formativa coa aula Mentor, que xa está en funcionamento

• A aula CeMIT do municipio xa conta con este sistema de formación aberta e libre en liña cunha ampla variedade de cursos en permanente actualización.
  • O concelleiro de Educación, Juan Cao, incidiu en que esta proposta “ é unha opción flexible e adaptada á cidadanía, unha alternativa formativa que non está suxeita a horarios nin a prazos e que facilita ou acceso ao coñecemento”.

A aula CeMIT de Ortigueira conta desde o mes de xaneiro coa aula Mentor, un sistema de formación aberta, libre e a través de Internet promovido polo Ministerio de Educación e Formación Profesional de España.

O Concello súmase así ao conxunto de Comunidades Autónomas, entidades locais territoriais e públicas que participan de forma activa na iniciativa.

Coa aula Mentor, o equipo de goberno local busca proporcionar unha alternativa en materia de formación á poboación adulta do municipio que non ten a oportunidade de acudir á oferta presencial. “ Unha opción máis flexible e adaptada ás necesidades dá cidadanía, que pode seguir incrementando vos seus coñecementos dunha forma compatible coa súa vida profesional e persoal”, destacou o concelleiro de Educación, Juan Cao. O edil agregou que “ é unha oferta que non está suxeita a horarios nin a prazos de ningún tipo, facilitando así ou acceso a ela”.

A oferta formativa desta Aula materialízase nun conxunto de cursos en permanente actualización, organizados en diversas áreas formativas que foron deseñadas e adaptadas especialmente ás características dos potenciais destinatarios e á modalidade de ensino.

A través deste proxecto ofrécense clases de índole moi variada, desde deseño e autoedición, ata materias relacionadas coa rama da saúde, pasando por outras temáticas como ecoloxía, xestión comercial e financeira de pemes, xestión de recursos humanos ou servizos socioculturais e á comunidade, entre moitos outros.

As persoas interesadas en obter máis información sobre os cursos da aula Mentor poden obtela na páxina web www.aulamentor.es, no teléfono 981 40 25 33 ou no correo electrónico ortigueira@aulamentor.es.