Ortigueira recibe febreiro con actividades de teatro, Entroido e sendeirismo

• O sábado 12 de febreiro o Centro Social de Loiba acollerá a presentación da revista e o documental “ Loitar saben”, que trata a experiencia vivida por un grupo de mulleres coa creación da Unión Deportiva Loiba.
  • Todos os sábados do mes contarán cunha actividade de sendeirismo.
  • O Entroido celebrarase os días 26, 27 e 28 con desfiles de disfraces, festas infantís e música.

O Concello de Ortigueira programa para o mes de febreiro un espectáculo teatral, roteiros de sendeirismo, a presentación dun documental e actividades para celebrar o Entroido.

A programación cultural do mes continúa este sábado, 12 de febreiro, coa representación teatral para público infantil e familiar “A meniña e o grilo máis aló”. A actividade de Magín Blanco terá lugar ás 18:00 horas no Teatro dá Beneficencia. A entrada terá un custo de 3,5 euros. A proposta narra a historia da nena e o grilo que sen querer esmagan á súa amiga Xeltrude a araña. Buscando a forma de devolverlle a vida, inician unha máxica aventura.

Na mesma xornada, o Centro Social de Loiba acollerá a partir das 19:00 horas a presentación da revista e o documental “ Loitar saben” organizada pola Asociación Nordés Faladoira. O documental céntrase na experiencia vivida por un grupo de mulleres coa formación da Unión Deportiva Loiba. Asistirán ao encontro compoñentes do propio equipo, así como membros da revista editora.

O sábado 26 de febreiro ás 12:00 horas na biblioteca municipal Juan Fernández Latorre terá lugar a presentación do libro ‘As máscaras do fin do mundo de Ramón Loureiro.

Entroido os días 26, 27 e 28

O Concello celebrará o Entroido o sábado 26, domingo 27 e luns 28 con diversas actividades no porto de Espasante, a Alameda e outros lugares do municipio, informou o concelleiro de Cultura, Juan Cao. A proposta dará comezo o sábado no porto de Espasante con pasacalles, sesión vermú e verbena, actividades organizadas en colaboración coa Comisión de Festas Porto de Espasante.

O domingo 27 a Alameda acollerá un obradoiro de doces infantil con Mundo Diversión (11:00 horas), desfile de disfraces infantil coa colaboración de ACO (17:00 horas), festa infantil con inchables, xogos e música e degustación de doces de Entroido coa colaboración de Ortigueira Entre Fogóns (20:00 horas).

Para pechar o programa, o luns 28 a carpa da Alameda será o escenario dunha festa infantil con inchables, xogos e música (17:00 horas), pasacalles coa charanga Alecrín (18:00 horas), desfile de disfraces desde a biblioteca á Alameda (21:00 horas) baile de disfraces (22:00 horas) e posterior entrega de premios.

Roteiros para coñecer o patrimonio natural

A área de Deportes do Concello continúa cos seus roteiros de sendeirismo gratuítas polo municipio. Unha proposta que “combina actividade física ao aire libre coa riqueza natural e patrimonial da nosa vila”, destacou o concelleiro responsable da área, Anxo Lozano.

A programación continuará o sábado 12 de febreiro con visita ao mosteiro de San Xoán. Unha camiñada de dificultade media, aproximadamente 7 quilómetros, que dará comezo ás 10:00 horas desde a piscina de Ortigueira.

O sábado 19 levará a cabo o paseo ornitolóxico de Senra, dunha duración de 5 quilómetros e dificultade baixa. O roteiro comezará ás 10:00 horas desde a piscina de Ortigueira. O Concello recomenda para esta actividade levar prismáticos e guía de aves.

Os roteiros de febreiro finalizarán o sábado 26, co paseo polo rego de Salgueiro. Unha camiñada de ao redor de 5 quilómetros e unha dificultade baixa. Esta dará comezo ás 10:00 horas na piscina.

Desde o Concello sinálase a necesidade de levar todas as actividades algo de comida, auga e calzado idóneo, así como estar no punto de encontro uns trinta minutos antes. As persoas interesadas en participar poderán facelo anotándose na piscina municipal.