Ortigueira convértese en escenario de ‘Rapa’, a nova serie de Portocabo, dirixida por Jorge Coira e protagonizada por Javier Cámara e Mónica López

Rodaxe Rapa/JAIME OLMEDO

• O edificio do Consistorio e os exteriores e interiores do Centro Social de Senra son os lugares nos que se grava estes días.

Ortigueira volve converterse en escenario do audiovisual español. O Concello acolle esta semana a gravación da nova serie da produtora Portocabo para Movistar +, ‘Rapa’, un thriller protagonizado por Javier Cámara e Mónica López e dirixida por Jorge Coira.

A rodaxe en terras ortigueiresas desenvólvese estes días no Consistorio, en concreto no salón de plenos, o claustro superior, Alcaldía e outros despachos. Así mesmo, tamén no exterior e interior do Centro Social de Senra.

“Desde o Concello é un pracer poder colaborar, como xa fixemos recentemente con outras series como Néboa, na rodaxe desta produción, que ademais será un escaparate perfecto para proxectar a cultura e historia de Ortigueira máis aló do territorio galego”, indicou o alcalde do municipio, Juan Penabad Muras. “ Na gravación están a participar máis de cen persoas, ou que tamén vai contribuír a darlle vida á comarca e beneficiará ao comercio e hostalaría locais”, remarcou.

Rodaxe de ‘Rapa’ no Concello de Ortigueira / Jaime Olmedo, Movistar +

O rexedor ortegano manifestou que “o noso Concello, en concreto desde o departamento de Cultura, está ao dispor de todo o que poida precisar a dirección da serie”. Penabad Muras tamén indicou que espera “que lles guste o noso patrimonio, cultura e arte, Ortigueira ten moito que ofrecer”.

A serie conta co guion de Pepe Coira e Fran Araújo, e está dirixida por Jorge Coira (xunto a algunhas partes de Elena Trapé) e estrearase en 2022 en Movistar+.

Escenario de película

As paisaxes e construcións de Ortigueira xa foron anteriormente escenario de diversas películas e series como ‘A mala educación’ de Pedro Almodóvar, ‘ Matías xuíz de liña’, ‘Hotel Danubio, ‘Ou tesouro’, ‘Vos Cebrinsky’, ‘A ira’, ‘Piratas’ ou ‘ Néboa’.