O CONCELLO REFORZA A ÁREA DE TURISMO E PATRIMONIO COA CONTRATACIÓN DE NOVO PERSOAL TÉCNICO

Durante a tempada estival, Ortigueira recibe a súa maior dose de visitantes. Co obxectivo de adaptarse a esta situación e ofrecer os mellores servizos, o Concello reforzou a área de Turismo e Patrimonio coa contratación de dúas persoas a través de dúas subvencións da Deputación dá Coruña.

Cun orzamento de 25.335 euros, o Consistorio conta desde xuño cun novo profesional no Centro de Interpretación do Patrimonio de Ortigueira. O contrato temporal a xornada completa comezou en xuño e durará ata o último día de outubro. Así mesmo, tamén se incorporará outra persoa máis ás oficinas de turismo do Concello. Faio tamén cun contrato temporal de xornada completa, que tivo o seu inicio en xuño e finalizará en decembro.

Segundo indicou o edil de Turismo, Juan Cao, “solicitamos estas subvencións á Deputación co obxectivo de fortalecer os nosos servizos turísticos e de patrimonio de cara a tempada estival, unha época na que se achegan ao noso municipio numerosos visitantes, aos que queremos ofrecerlles o mellor servizo de atención para o que poidan necesitar”, explicou.. “Ademais, nesta época tamén se levan a cabo moitos talleres que se imparten desde o Centro de Interpretación, polo que é preciso contar con máis profesionais do ámbito para dar resposta á demanda da cidadanía”, remarcou.