O CONCELLO DESTINA MÁIS DE 300.00 EUROS PARA CREACIÓN DE INFRAESTRUTURAS E SEGURIDADE VIARIA

• O goberno local aprobou en pleno unha proposta de investimentos con cargo ao remanente do ano 2021.
  • Con esta modificación levará a cabo: a creación dun local de reunión para o barrio da Magdalena, a creación dunha senda desde o porto de Espasante ata o núcleo da parroquia e a adecuación e mellora do Camiño Natural Litoral.
  • Juan Penabad destaca que “grazas á xestión eficaz e eficiente dous recursos públicos podemos levar a cabo estas actuacións, que dan resposta ás necesidades dá veciñanza”.

Ortigueira, 08 de setembro de 2022. O Concello de Ortigueira aprobou na sesión plenaria celebrada onte, mércores 7 de setembro, unha proposta de modificación orzamentaria de 323.220 euros que permitirá realizar investimentos, con cargo ao remanente do ano 2021, para a creación de novas infraestruturas e mellora da seguridade viaria.

A proposta aprobouse cos 6 votos a favor do PSOE, coas abstencións dos 3 membros presentes do PP e a de Primeiro Ortigueira. Centristas Ortigueira non se presentou ao pleno. Entre as partidas que incorpora este plan destacan tres. A do local de reunión para os veciños do barrio da Magdalena, un sitio de en o que poidan xuntarse todas as familias desa zona do municipio para poder celebrar eventos, reunións e levar a cabo diferentes propostas de carácter social. A obra terá un orzamento de 65.000 euros.

A creación dunha senda peonil entre o porto de Espasante e o núcleo da parroquia, que permitirá mellorar a seguridade viaria, tanto para os vehículos como para os peóns, apostando tamén por unha mobilidade sostible ao favorecer os desprazamentos andando, tentando reducir o uso dos automóbiles.

Esta actuación suma un importe de 155.000 euros. Por último, a outra obra importante é a vinculada ao Camiño Natural Litoral, onde se mellorará especialmente a área recreativa do ‘murito’, un lugar cunha gran importancia para todos os veciños e veciñas de Ortigueira, e tamén se realizarán melloras no albergue de Loiba. O custo da redacción do proxecto supón un total de 18.150 euros.

O alcalde de Ortigueira, Juan Penabad Muras, destaca que “podemos levar a cabo diferentes actuacións que temos proxectadas nos diferentes núcleos de poboación do municipio grazas a unha xestión eficaz e eficiente dous recuros públicos, e así desta forma, damos resposta ás necesidades que a nosa veciñanza preséntanos non seu día a día”.