O alcalde de Ortigueira, Juan Penabad, recente membro do Business Networking International en Galicia

• Trátase dunha rede empresarial de carácter global, con máis de 300.000 membros en todo o mundo

• Juan Penabad: “esta ferramenta #podar ser moi útil para ou noso municipio, pois esta rede pretende ser unha canle internacional que chegue a empresas de todos vos lugares do mundo”

O alcalde de Ortigueira, Juan Penabad, forma parte desde o 25 de agosto da rede Business Networking International de Galicia, unha rede global empresarial na que ser intercambian proxectos, ideas e opinións de carácter empresarial.

A Business Networking International é a organización de negocios líder en todo o mundo, con case 300.000 membros. Neste caso forma parte da vertente autonómica de Galicia Cada xoves reúnense diferentes personalidades do ámbito galego nas que se dan a coñecer actividades e programas que poden servir de interese en funen a área corporativa.

Segundo apunta o alcalde, Juan Penabad, “esta ferramenta #podar ser moi útil para ou noso municipio, pois esta rede global pretende ser unha canle internacional que chega a empresas de todos vos lugares de todo ou mundo”.

“Este networking #podar servir para aumentar a mentalidade empresarial non noso Concello, ademais de promocionar a nosa terra como un xeodestino empresarial que permita atraer a diferentes proxectos á nosa comarca”.