O Concello de Ortigueira celebra o éxito sen precedentes do ‘Mes dá Música’ na canle de Youtube da Escola de Música

• Desde o mes de xullo pasaron pola canle da EMCO máis de 69.000 espectadores de 87 países de todo o mundo

• Ao longo do mes de agosto ofrecéronse en liña máis de 30 concertos da Escola de Música e diferentes asociacións locais

O Concello de Ortigueira celebra o gran éxito sen precedentes que cultivou o ‘Mes dá Música’ na canle oficial de Youtube da Escola de Música de Ortigueira (EMCO).

Pola plataforma da escola pasaron máis de 69.000 espectadores de 87 países de todo o mundo, xerando máis de 800 subscritores novos na canle. O tempo total de visualizacións neste período de tempo supera as 1.200 horas de reprodución.

Durante os meses estivais esta canle de Youtube converteuse no principal medio da plataforma no Ortegal, sendo o sitio web con máis espectadores. No final do mes de xullo e todo o mes de agosto subíronse ao canle vídeos da Saída de bandas, actuacións da Escola de Música, actuacións da Banda Sinfónica de Galicia, Abraham Cupeiro e diferentes asociacións musicais de ámbito local.

O concelleiro de Cultura, Juan Cao, festexa “a gran acollida deste programa ao longo do verán e tamén, desde o equipo de goberno, queremos dar as grazas tanto ao alumnado como aos profesores da Escola de Música, así como aos compoñentes e directivos das asociacións musicais participantes, polo excelente traballo que se traduciu neste éxito sen precedentes”.

“Tamén queremos darlle as grazas a todos e cada uns dous espectadores que sintonizaron cada día a canle de Youtube, xa que con ese simple xesto están amosando ou seu apoio á música local e a enriquecer a cultura na comarca do Ortegal” concluíu o edil.