O Concello de Ortigueira vai crear unha instalación fotovoltaica para subministrar enerxía eléctrica aos edificios municipais do polígono

• O proxecto tamén contempla a colocación dun punto de recarga para vehículos eléctricos.

• Esta cuberta protexerá os vehículos municipais, mellorando a súa conservación e alongando a súa durabilidade.

• O orzamento total para a execución da obra será de 80.162 euros.

Ortigueira, 15 de outubro de 2022. O Concello de Ortigueira vai crear unha nova instalación fotovoltaica na nave do polígono de Cuíña para subministrar enerxía eléctrica a todos os edificios municipais do polígono empresarial.

Esta cuberta permitirá albergar e protexer os vehículos municipais, mellorando o seu coidado e alongando a súa durabilidade. Tamén é a primeira fase dun proxecto que permitirá dotar o espazo de dúas alturas, permitindo así gardar non só coches e furgonetas, senón tamén palas, camións e outra maquinaria pesada, o que facilitará o mantemento dos vehículos en bo estado durante todo o ano.

Con esta actuación preténdese implantar unha instalación de autoconsumo, aplicando así enerxías renovables mediante enerxía fotovoltaica.

Esta instalación proporcionará electricidade ás instalacións de titularidade municipal situadas na zona empresarial.

Para un bo funcionamento, os paneis colocaranse sobre unha estrutura metálica con cuberta inclinada de chapa de aceiro galvanizado sobre piares e tirantes do mesmo material.

A estrutura terá unha superficie de 290 m², e tamén servirá para colocar os módulos da instalación fotovoltaica e como cuberta para a recarga de vehículos eléctricos.

O orzamento total desta execución ascende a 80.162 euros, financiados polo Fondo de Compensación Ambiental da Xunta de Galicia.

O alcalde, Juan Penabad quixo deixar claro “a aposta do Concello de Ortigueira polas enerxías limpas e renovables, tratando de reducir ao máximo, na medida do posible, o consumo de combustibles fósiles”.

“Con esta nova instalación conseguimos producir un volume de enerxía suficiente para abastecer as naves situadas fóra do polígono, reducindo considerablemente o gasto enerxético municipal, coa conseguinte dotación para as nosas arcas”, engadiu o rexedor.

“Esta nova estrutura permitiranos cubrir e protexer os nosos vehículos e a nosa maquinaria durante os 365 días do ano, xa que actualmente están ao aire libre, facilitando a súa conservación e durabilidade. Cando rematemos esta primeira fase, iniciaremos os trámites para aumentar o tellado, mediante unha segunda altura, que nos permitirá protexer tamén os vehículos máis pesados, así como camións, pas, etc.”

“Ademais, instalaremos un novo punto de recarga para coches eléctricos, poñendo á vista nun futuro próximo, non é que cada vez haberá máis vehículos híbridos e consumo verde”, concluíu o rexedor.