A Xunta licita o dragado dos portos de Espasante e Ortigueira

A Xunta de Galicia licita os tan demandados dragaxes dos portos de Ortigueira e Espasante. O alcalde do municipio, Valentín Calvín, reuniuse esta mañá co conselleiro do Mar, Alfonso Villares, o presidente de Portos de Galicia, José Antonio Álvarez, e a delegada da Xunta en Ferrol, Martina Aneiros.

Durante unha visita á zona, Villares explicou os proxectos portuarios previstos para ambas as dársenas, contemplados nos orzamentos para 2024 de actuacións plurianuais da Xunta de Galicia, nos que se inclúe tamén o balizamento da canle de acceso ao porto de Ortigueira.

No referido ás dragaxes, o de Espasante, que continúa en tramitación ambiental, ten un orzamento previsto de 750.000 euros, mentres que o de Ortigueira supoñerá un investimento de 1 millón de euros.

Por outra banda, o conselleiro do Mar fixo referencia ao proxecto de balizamento da canle de acceso ao porto e confirmou que, nos próximos meses, procederase á instalación de 120 metros lineais de varandas no paseo do Malecón do porto de Ortigueira.

O rexedor destacou que este é o resultado “de moitos meses de traballo, necesarios para dar unha resposta a unha demanda histórica dos nosos veciños e veciñas e converter esta actuación nunha realidade”.