ORTIGUEIRA PROGRAMA PARA A AXENDA CULTURAL DE XUÑO OBRAS DE TEATRO, UNHA EXPOSICIÓN E UN MERCADILLO SOLIDARIO

O Concello de Ortigueira anuncia dúas obras de teatro, unha exposición e un mercadillo solidario para a programación cultural do mes de xuño.

A sala de exposicións do Consistorio acollerá ata o 8 de xuño a exhibición do XVI Certame Isaac Díaz Pardo de Artes Plásticas promovida pola Deputación dá Coruña. Esta mostra inclúe as pezas do artista Mauro Trastoy, gañador desta edición, xunto con outras creadoras e creadores seleccionados polo xurado. O horario para visitala será de 10:00 horas a 14:00 horas.

A programación continuará o 10 de xuño cun mercadillo de libros solidario. A concellería de Cultura, coa colaboración da biblioteca municipal, organiza este evento, no que as persoas asistentes poderán doar alimentos non perecedoiros ao banco municipal e obter a cambio libros procedentes dos fondos da biblioteca ou de doazóns dos veciños e veciñas do municipio. O mercadillo estará aberto de 10:00 horas a 13:00 horas e de 16:00 horas e 19:00 horas e contará con libros para todos os públicos e con temáticas moi variadas.

O día 12 de xuño ás 19:30 horas o Teatro dá Beneficencia acollerá o espectáculo humorístico “O que hai que ver” de Teatro Comedia.

O broche final á programación poñerao a obra de teatro infantil “ As pitas baixo a choiva” de Ghazafelhos o 29 de xuño ás 18:00 horas no Teatro dá Beneficencia. A obra narra a historia de Ludivina e Tereija, dúas galiñas que viven no curral da Barreira.

A Escola de Música Concello de Ortigueira abre o prazo para inscribirse ao novo curso

Hoxe, martes 1 de xuño, ábrese o prazo para renovar prazas e incribirse ao novo curso da Escola de Música Concello de Ortigueira. A matrícula poderá realizarse presencialmente na secretaría do centro desde o 1 de xuño ao 30 de xuño e online na páxina web www.ortigueiramusica.com desde o 1 de xuño ata o 15 de xullo. As persoas interesadas en probar instrumentos, visitar as instalacións ou facer unha consulta co profesorado poden facelo os días 16 e 17 de xuño a través das xornadas de portas abertas ás que hai que inscribirse chamando ao 981 40 24 32.