Ortigueira ofrece un apetecible plan para a fin de semana coa 32ª Feira do Mel e a 6ª dá Mazá

• Ao redor de cincuenta postos de artesanía e alimentación instalaranse na alameda de Santa Marta desde as 10:00 e ata as 20:00 horas.
  • A xornada contará con tres conferencias e degustacións de produtos elaborados con mel e mazás a cargo da asociación Entre Fogóns e Noela Torres, así como con sorteos de cestas.

A alameda de Santa Marta de Ortigueira converterase este domingo, 14 de novembro, no escenario principal da 32ª Feira do Mel e a 6ª Feira dá Mazá. “Este ano contaremos con arredor de cincuenta postos con produtos de artesanía, alimentación ou maquinaria agrícola”, explicou o alcalde do municipio, Juan Penabad Muras. “Ambas as feiras xa se consolidan como encontros de referencia no eido e configuran unha verdadeira aposta polos nosos produtores e produtoras”, argumentou o rexedor ortegano.

O mercado desenvolverase desde as 10:00 ás 20:00 horas na alameda de Ortigueira e nel as persoas asistentes poderán gozar de artesanía, degustacións, charlas, postos de maquinaria agrícola e, por suposto, mel e mazás.

A programación de actividades dará comezo ás 12:30 horas no Centro Social de Ortigueira co coloquio- degustación de sidra ‘Ou proceso dá mazá á sidra’. A xornada seguirá coa degustación de petiscos elaborados pola asociación ‘Entre Fogóns’ con, como non podía ser doutra maneira, mazás e mel. A cata terá lugar no Baixo do Mercado ás 13:30 horas.

Xa pola tarde, ás 17:00 horas no Centro Social, terá lugar a degustación ‘ Meles galegos’, que permitirá ás e os participantes saborear as elaboracións feitas con mel por Noela Torres.

“A través deste encontro, desde ou goberno local tamén buscamos impulsar a economía local, que se verá beneficiada pola xente que nos visite ao longo de todo ou domingo”, indicou Penabad Muras.

Ao longo da xornada realizaranse un total de cinco sorteos con cestas de produtos da feira. O encontro está organizado polo Concello e a Asociación Galega de Apicultura da comarca de Ortegal e conta coa colaboración da Asociación Entre Fogóns e Erica Mel.