ORTIGUEIRA MELLORA A SEGURIDADE VIARIA EN DEVESOS, AS NEVES E INSUA CO ACONDICIONAMENTO DE PISTAS

O Concello de Ortigueira acaba de finalizar as obras de pavimentación en vías municipais das parroquias de Devesos, As Neves e Insua. Estas actuacións permitirán mellorar a seguridade viaria destas estradas do rural ortegano, que se atopaban deterioradas polo tránsito de vehículos e o paso do tempo.

Os traballos incluíron a achega dunha capa de aglomerado en quente sobre o firme asfáltico, nova sinalización horizontal e vertical e mellora de drenaxe nestas pistas a través da limpeza de cunetas, atarjeas e instalación de novas tubaxes. Con estas obras, o Concello dá resposta á deterioración das vías ocasionado polo tránsito de vehículos e o paso do tempo.

Os proxectos foron presentados polo Concello á Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (AGADER) para obter axuda económica, a cal foi superior ao 90% ( excluído o IVE), contando cun orzamento aprobado de 93.278 euros.

Con estas medidas o equipo de goberno local busca seguir mellorando as comunicacións do municipio, que conta cunha poboación dispersa e, por tanto, cun número elevado de pistas para dar servizo aos diferentes núcleos.

Puntos nos que se realizaron as melloras

As actuacións en Devesos levaron a cabo na plataforma que conecta a estrada AC-101 de Ortigueira ás Pontes co lugar de O Casón e na vía que une o cruce do lugar de O Cotón co límite do Concello de Mañón.
Na parroquia das Neves procedeuse á pavimentación de acceso ao lugar de O Toxeiro, desde o cruce da vía municipal que une o lugar da Caxigueira coa AC-101.
Por último, actuouse no acceso que conecta a estrada provincial DP-4906 co lugar de Cascastro, na parroquia de Insua.