O MIRADOIRO DE SAN ANTONIO LUCIRÁ UNHA IMAXE RENOVADA GRAZAS AO PROXECTO DE REFORMA INTEGRAL DO CONCELLO, AO QUE SE DEDICAN 133.877 EUROS

“Facer do mirador de San Antonio un espazo máis atractivo, acolledor, cómodo, seguro e accesible para que toda a veciñanza poida desfrutar del e das súas vistas”. Estes son os obxectivos que o alcalde de Ortigueira, Juan Penabad Muras, persegue coa reforma integral deste espazo de Espasante. Unhas tarefas que permitirán ofrecer unha imaxe completamente renovada do lugar coa renovación do pavimento, a instalación de novo mobiliario e iluminación e creación de espazos verdes.

A iniciativa está en fase de licitación e conta cun orzamento de 133.877 euros, financiados con cargo ao Plan Único da Deputación dá Coruña. As empresas interesadas poderán presentar as súas ofertas ata o día 24 de agosto.

As obras permitirán reformar este miradoiro, situado no caso urbano e excelente punto de observación da praia de San Antonio, así como un dos principais lugares de esparexemento da parroquia de Espasante.

A intervención incluirá a renovación de materiais de acabado e aumento de zonas verdes, que fagan do espazo un lugar que integre natureza e cidade, configurando unha contorna idónea para a acollida de diversas iniciativas municipais. Así pois, as actuacións permitirán renovar todo o pavimento con formigón impreso coloreado. Á súa vez, instalaranse novos elementos de mobiliario e recuperaranse os bancos existentes. Tamén se instalará nova iluminación acorde coa da rúa que dá acceso á praza, o que permitirá mellorar a calidade lumínica ao mesmo tempo que aumentar a eficiencia enerxética.

Pola outra banda, colocarase unha nova varanda máis diáfana feita de aceiro inoxidable mate, para contemplar a paisaxe da zona sen obstáculos polo medio, e rebaixarase o nivel do chan na zona noroeste da praza, de maneira que o terreo natural do talud funcione como protección anticaídas. Como colofón, no centro do miradoiro instalaranse como elemento decorativo unhas letras que formarán a palabra ‘Espasante’, que contarán con iluminación desde o chan mediante proxectores encaixados.

As zonas axardinadas terán tamén o seu protagonismo, recolocando as árbores existentes nestes novos espazos e incluíndo un novo exemplar. Tres deles serán colocados en alcorques.

“Unhas tarefas que mellorarán un espazo con moita utilidade para a veciñanza, xa que é idóneo para acoller múltiples actividades ao aire libre nun lugar único. Un punto tamén moi importante para o turismo, dado que ofrece unha panorámica sen igual da praia de San Antonio, e que, con esta nova imaxe, atraerá máis a atención das persoas que nos visiten”, explica o alcalde de Ortigueira, Penabad Muras.