O Entroido marca a axenda cultural do Concello de Ortigueira neste febreiro

O Concello de Ortigueira presenta a súa Axenda Cultural para o mes de febreiro, que estará marcada pola celebración do Entroido.

Febreiro comeza cun curso práctico para o uso das tablets na aula CeMIT o venres 2 ás 10.30 horas. O curso dispoñerá de tablets para o seu uso na aula.

O martes 6 arrincan xa as actividades relacionadas co Entroido. A Biblioteca Municipal Juan Fernandez Latorre celebra o ‘Biblioentroido 2024’, unha iniciativa dirixida aos nenos e nenas de 3 a 12 anos na que aprenderán a facer os seus propios disfraces. Organízase en tres quendas. O primeiro ás 16:30 horas, o segundo ás 17:30 horas e o terceiro ás 18:30 horas. As prazas esgotáronse apenas uns minutos despois de abrir o prazo de inscrición.

Tras este aperitivo infantil, o Entroido 2024 inaugúrase oficialmente en Porto de Espasante. O venres 9 e o sábado 10, a Comisión de Festas de San Antonio de Porto de Espasante, en colaboración co Concello de Ortigueira, organiza dúas xornadas de Entroido con sesión vermú, xantar popular con menú típico destas datas, pasacalles, premios aos mellores disfraces, verbena e fin de festa con DJ.

O domingo 11 continúan as celebracións, pero neste caso na carpa da Alameda de Ortigueira. Alí, a partir das 17:00 horas, dará comezo a Festa de Entroido infantil. Nela, haberá animacións musicais, obradoiros de máscaras e repartiranse doces entre os nenos e nenas que vaian disfrazados, cortesía de ACO. A partir das 20:00 horas, haberá unha degustación de doces de Entroido coa colaboración de ‘Ortigueira entre Fogóns’.

As actividades de Entroido seguen na Alameda de Ortigueira. O luns 12, ás 20:30 horas, inaugurarase o tradicional desfile de disfraces, que terá varias categorías de premios, e estará amenizado pola orquestra ‘Marbella’. Ademais, haberá chocolatada e máis sesións musicais ata o fin da festa.

Tras uns días de descanso, o venres 16 dará comezo o ‘Enterro dá Sardiña’ ás 20:30 horas. O cortexo fúnebre sairá desde a Biblioteca Municipal acompañado pola charanga ‘Ou Alecrín’ e terminará co pregón na Travesía da Alameda, poñendo fin ás Festas de Entroido 2024. O Concello convida a todos os veciños e veciñas a acudir a este evento, pero solicita que se acuda vestida de rigoroso loito e cunha importante tristeza para chorar dándolle o último adeus á sardiña, no que será o último acto do Entroido.

Entroido 2024 Ortigueira

Para pechar o mes, o martes 20, a Biblioteca Municipal Juan Fernández Latorre acollerá a presentación do libro ‘As tribulacións de Bruno Lamas’ de Juan Galán, que será ás 19:00 horas. Xunto ao autor estará Manel Bouzamayor, presidente da Asociación ‘Terras de Ortegal’.

A axenda de febreiro terminará co concerto da Banda Acotaga de Ferrol, organizado pola Unidade Interparroquial de Ortigueira, que será na igrexa parroquial ás 19:30 horas. Dita agrupación foi fundada hai xa 22 anos e está composta por 60 músicas que acompañan procesións de Semana Santa en municipios como A Coruña, Ferrol, Betanzos ou Santiago.