O CONCELLO E ACO ORTIGUEIRA IMPULSAN O COMERCIO LOCAL CUN OUTLET NO MALECÓN

O Concello e ACO Ortigueira impulsan o comercio local cun outlet no Malecón esta fin de semana. A feira contará cun total de 12 casetas de establecementos do municipio, aos que se poderá acudir en horario de 10:00 horas a 22:00 horas, tanto o sábado 7 como o domingo 8 de agosto.

A través deste encontro organizado por ACO Ortigueira, coa colaboración do Concello, o equipo de goberno local busca impulsar a actividade económica no municipio. “A pandemia golpeou moi duro ao comercio e á hostalaría do municipio, por este motivo desde o Concello queremos axudar ao tecido empresarial na súa recuperación, dándolles visibilidade a través deste outlet co obxectivo de que poidan comercializar os seus produtos e abrirse a novo público”, sinalou o alcalde do municipio, Juan Penabad Muras. “A celebración deste encontró tamén axudará a impulsar a hostalaría da zona, que se verá beneficiada coa chegada das persoas participantes”.

No evento no Maleón participarán un total de 12 establecementos socios do organismo, que ofrecerán produtos alimentarios, téxtiles, calzado ou de ferraxería, entre outros.

A presidenta de ACO Ortigueira, María José Mera Varela, destacou que este outlet permitirá crear un espazo no que “tanto os establecementos de hostalería como o comercio poidan colaborar e xuntos lograr que Ortigueira sexa un emprazamento de referencia na comarca”. Mera tamén anima aos negocios orteganos a formar parte da Asociación, o que “podería unir moito ao pobo en todos os aspectos”.

O equipo de goberno local sinalou tamén que con motivo da celebración do outlet e co obxectivo de que todos os comercios que queira poidan sumarse á celebración, o Concello decorará as entradas dos establecementos que non poidan asistir a este para crear ambiente e impulsar o comercio que non se atope no Malecón.

“Unha forma de que aqueles locais que non se atopen no Malecón tamén teñan visibilidade e reciban visitantes”, indicou Penabad Muras. O rexedor tamén sinalou que “o Concello contará cun posto propio no que todos os negocios hostaleiros e comerciais que así o desexen poidan deixar a súa información, así como resolver dúbidas ou demandar calquera cousa que precisen”.

O encontro contará ademais con diversas actividades musicais e infantís que comezarán o sábado ás 11:30 horas co pasacalle da Escola de Gaitas de Ortigueira, que finalizará coa chegada ao outlet. A sesión vermut das 14:00 horas correrá a cargo de Tokayos. Pola tarde, ás 17:00 horas, celebrarase o espectáculo infantil de Vero Rilo ‘ Outra vez!’, unha narración oral para público familiar que durará 50 minutos.

O domingo o outlet contará co pasacalle da Banda de Música de Ortigueira e ás 14:00 horas sesión vermut, de novo con Tokayos. Ás 17:00 horas terá lugar ‘ Larilandia’, iniciativa con actividades de globoflexia, xogos musicais e baile para os máis pequenos e pequenas.

As diversas actividades enmarcadas no outlet contarán con todas as medidas necesarias ante a covid-19.. “É chave que sigamos respectando as medidas, actuando con moita precaución e responsabilidade en todo momento para evitar os contaxios”, manifestou Penabad Muras.

Festival de Habaneras e Canción Mariñeira

Ademais do outlet, tamén se celebrará nos xardíns do claustro, o Cantón e o teatro dá Beneficencia o sábado 7 a terceira edición do Festival de Habaneras e Canción Mariñeira, organizada pola Asociación co mesmo nome e coa colaboración do Concello.

Ás 13:00 horas comezará o evento no claustro do Concello, coa actuación de Vos Tabernícolas Ferroláns, que tamén animarán as rúas ás 14:00 e 19:00 horas. Xa pola tarde, ás 18:00 horas, será a tradicional caracterización de época no Cantón. O broche final á xornada poñerao Sons de Celeiro e a Coral Polifónica Ortegana ás 20:30 horas no Teatro dá Beneficencia. As entradas poderán retirarse no Concello 45 minutos antes do inicio, cun máximo de catro por persoa.