O Concello de Ortigueira está a renovar as fachadas e o tellado do mercado municipal

• O presuposto total da actuación ascende a máis de 45.000 euros, financiados pola Deputación da Coruña.
  • Juan Penabad: “estas melloras no mercado permitirán presentar unha instalación renovada e máis atractiva, incrementando tamén a súa seguridade á hora de acceder a ela”.

Ortigueira, 30 de septiembre de 2022. O Concello de Ortigueira está a renovar e mellorar os exteriores do mercado municipal, que se atopa no cascourbano de Santa Marta de Ortigueira.

Por un lado, limparanse e volveranse a puntar os laterais da instalación, dando unha nova imaxe mellorada e atractiva a un dos edificios emblemáticos da vila, que ademais está protexido dende que foi declarado patrimonio histórico-artístico.

Outra das actuacións que se están levando a cabo é a reposición e limpeza dos tellados, recolocando os canlóns e restituíndo a pintura da varanda do balcón.

No acceso posterior ao mercado, colocarase unha nova pavimentación antiescorregadiza, cunha tarima de polietileno e fibras naturais recicladas, facilitando o acceso dos veciños e mellorando a súa seguridade.

Todas estas actuacións non variarán a estrutura orixinal e seguirase mantendo a liña estética, incluíndo as cores e materiais.

O orzamento da actuación ascende a 45.593 euros, financiados pola Deputación da Coruña.

Segundo o alcalde, Juan Penabad, “estamos a renovar uns dous edificios emblemáticos do noso municipio e uns dous puntos neurálxicos dá vida social de Ortigueira. Estas melloras non mercado permitirán presentar unha instalación moderna e máis atractiva, incrementando tamén a súa seguridade á hora de acceder a ela”.

“Esta actuación segue a liña xeral do noso equipo de goberno de investir na renovación das instalacións municipais, que sen dúbida repercuten non beneficio diario dous nosos veciños e veciñas, e tamén a de manter e conservar ou noso patrimonio histórico” concluíu o rexedor.