• O investimento para as tres execucións ascende a un total de 136.442€
  • O alcalde, Juan Penabad: “con esta actuación melloramos as infraestruturas básicas existentes nos núcleos de O Ermo, San Claudio e Insua, incrementando ou espazo de carácter público de calidade e cubrindo as necesidades básicas destas zonas rurais do noso municipio”

O Concello de Ortigueira vai mellorar diferentes camiños nas parroquias de O Ermo, Insua e San Claudio.

Na parroquia de O Ermo, váise mellorar o acceso ao lugar do Pereiro ata A Vidueira, onde se sitúa unha instalación agrogandeira e varias parcelas de uso agrícola. A actuación pretende realizar un varrido do firme, colocar un novo aglomerado en quente, levar a cabo unha limpeza das cunetas para facilitar a recollida de pluviais e colocar unha nova sinalización.

Na parroquia de Insua a actuación levarase a cabo en Landido. Váise instalar aglomerado en quente ao longo do vial, facer un varrido do firme e colocar unha nova canalización. Na zona tamén se atopa unha instalación agrogandeira e varias parcelas de uso agrícola. Por último, renovarase tamén a sinalización.

Na parroquia de San Claudio váise mellorar o acceso a Vilarmor desde Noguerido ata Os Casás, por Trabazón. Tamén se procederá a facer un varrido do firme, colocar aglomerado en quente ao longo do vial e establecer unha nova sinalización. Nesta zona tamén se sitúa unha granxa e parcelas de uso agrícola.

O importe total das tres execucións ascende a un total de 136.442€, dos que 112.772€ pertencen ao Plan Marco de Agader da Xunta de Galicia, e os 25.235 euros restantes son achegados polas arcas municipais.

En total, entre as tres obras, melloraranse tres camiños nas parroquias cunha lonxitude total de 2.910 metros.

Segundo apunta o alcalde, Juan Penabad, “con esta actuación melloramos as infraestruturas básicas existentes nos núcleos de O Ermo, San Claudio e Insua, incrementando ou espazo de carácter público de calidade e cubrindo as necesidades básicas destas zonas rurais do noso municipio”.

“Esta obra forma parte do conxunto de actuacións que levamos a cabo desde ou noso equipo de goberno co obxectivo de dotar do máximo número de servizos básicos posibles ás parroquias rurais, tentando equilibrar ou nivel de convivencia coas zonas máis urbanas”.