CONCERTOS, TEATRO E UN OUTLET DE COMERCIO LOCAL NO AGOSTO DE ORTIGUEIRA

O Concello de Ortigueira segue recuperando a súa actividade cultural cun agosto cargado de propostas de lecer para todos os públicos. “A terceira edición do Festival de Habaneras e Canción Mariñeira, ou ciclo musical ‘ Seráns non Claustro’ ou ou outlet de comercio local son algunhas dás iniciativas para este mes, todas elas, por suposto, adaptadas ás medidas e restricións vixentes ante a covid-19”, explica o concelleiro de Cultura, Juan Cao.

Dentro da programación, o xoves 5 de agosto terá lugar na biblioteca municipal de Ortigueira o espectáculo de teatro infantil ‘A viaxe de Mina’ de Maio Creacións. O acceso será gratuíto para todas as persoas con previa inscrición no centro.

Os xardíns do claustro, o Cantón e o teatro dá Beneficencia acollerán o sábado 7 a terceira edición do Festival de Habaneras e Canción Mariñeira, organizada pola Asociación co mesmo nome e coa colaboración do Concello. Ás 13:00 horas comezará o evento no claustro do Concello, coa actuación de Os Tabernícolas Ferroláns, que tamén animarán as rúas ás 14:00 e 19:00 horas. Xa pola tarde, ás 18:00 horas, será a tradicional caracterización de época no Cantón. O broche final á xornada poñerao Sons de Celeiro e a Coral Polifónica Ortegana ás 20:30 horas no Teatro dá Beneficencia. As entradas poderán retirarse 45 minutos antes do inicio, cun máximo de catro por persoa.

Continuará a axenda os días sábado 7 e domingo 8 nos xardíns do Malecón, que serán o escenario dun outlet de comercio local organizado por ACO Ortigueira en colaboración co Concello. No evento participarán 12 establecementos socios do organismo. O encontro contará ademais con diversas actividades musicais e infantís que comezarán o sábado ás 11:30 horas co pasacalle da Escola de Gaitas de Ortigueira, que finalizará coa chegada ao outlet. A sesión vermut das 14:00 horas correrá a cargo de Tokayos. Pola tarde, ás 17:00 horas, celebrarase o espectáculo infantil de Vero Rilo ‘ Outra vez!’, unha narración oral para público familiar que durará 50 minutos.

O domingo o outlet contará co pasacalle da Banda de Música de Ortigueira e ás 14:00 horas sesión vermut, de novo con Tokayos. Ás 17:00 horas terá lugar ‘ Larilandia’, iniciativa con actividades de globoflexia, xogos musicais e baile para os máis pequenos e pequenas.

Con motivo da celebración deste outlet, o Concello decorará as entradas dos establecementos que non poidan asistir a este para crear ambiente e impulsar o comercio local que non se atope no Malecón. “A iniciativa está a ter moi boa aceptación entre vos negocios do municipio”, indicou o concelleiro de Cultura, Juan Cao.

O venres 13 ás 20:30 horas terá lugar no Teatro dá Beneficencia a presentación do libro ‘Antoloxía de artigos Julio Dávila Díaz’ a cargo do seu editor, José Manuel Suárez Sandomingo. No acto intervirán tamén Laureano García e Laureano Dávila. Esta publicación recompila parte da obra xornalística dun dos escritores e investigadores máis destacados da comarca de Ortegal. O aforo do acto será limitado.

A programación continuará o sábado 14 nos xardíns do claustro do Concello co ciclo ‘ Seráns non Claustro’, que ofrecerá ás 20:30 horas o concerto de Aló Django e Handle With Swing. O ciclo continuará o sábado 21 ás 20:30 horas coa actuación de Duellist e finalizará o sábado 28 con Ensamble Iulius XIII. O acceso aos diferentes shows será gratuíto con aforo limitado.

Por outra banda, a aula CeMIT acollerá o xoves 26 e venres 27 o taller ‘ Steam: derrubando estereotipos’ destinado aos nenos e nenas do municipio de entre 8 e 15 anos de idade. As persoas interesadas en participar deberán apuntarse chamando ao teléfono 981 40 25 33 ou enviando un correo a cemit.ortigueira@xunta.gal.

O Concello dará a coñecer o patrimonio ortegano con visitas, georrutas, actividades de sendeirismo e talleres infantís

Dentro da programación de verán, o Concello de Ortigueira, a través do departamento de Turismo e o Centro de Interpretación, organiza diversas actividades que pretenden promocionar e poñer en valor o patrimonio do municipio entre os veciños e veciñas.

Así pois, os martes e xoves de agosto desenvolveranse visitas ao Teatro dá Beneficencia e ao muíño de vento do Campo dá Torre.

Dentro das propostas truísticas levarán a cabo as georrutas dos Penidos (13 de agosto) e dos volcáns (6 e 20 de agosto). Así mesmo tamén levarán a cabo actividades de sendeirismo por Ou Casón (14 de agosto e 4 de setembro), os cantís de Loiba (7 de agosto), serra da Faladoira (28 de agosto) e cantís de Espasante (21 de agosto).

Por último, levarán a cabo talleres dirixidos á mocidade de entre 6 e 11 anos de arte (4 de agosto), arqueoloxía (18 de agosto) e etnografía (13 de agosto).

Todas estas actividades serán gratuítas e contan co apoio da Deputación dá Coruña e do Centro de Atención Pastoral de Ortigueira. Para participar nelas haberá que inscribirse nos teléfonos 981 40 00 00 ou 981 42 20 89.

As diferentes iniciativas contarán coas medidas necesarias #ante a covid-19 e a súa celebración estará sempre suxeita á evolución da situación epidemiolóxica.