Comezan as obras de renovación da iluminación do núcleo do porto de Espasante, ás que o Concello destina 55.281 euros

• Instalaranse lámpadas LED, o que permitirá reducir o consumo enerxético e as emisións de CO2.
  • O proxecto financiarase con cargo ao Plan Único da Deputación da Coruña.

O Concello de Ortigueira dá comezo ás obras de renovación da iluminación do núcleo do porto de Espasante, a través das que mellorará a súa eficiencia enerxética. “Un proxecto que nos permitirá contar cunha rede lumínica moito máis axeitada e eficiente, que nos axude a reducir os custos do consumo enerxético e que, á súa vez, baixe vos niveis de emisión de CO2 asociados”, informou o alcalde do municipio, Juan Penabad Muras.

As actuacións contan cun orzamento total de 55.281 euros, que serán financiados con cargo ao Plan Único da Deputación dá Coruña. O proxecto instalará luces LED na estrada provincial DP-6103, no viario interior do núcleo de Espasante, no paseo marítimo e no acceso ao porto.

As luminarias existentes na actualidade, que son de vapor de sodio, teñen un escaso rendemento lumínico e contan cun consumo máis elevado en comparación con outros modelos. Á súa vez, os estudos realizados na zona permitiron confirmar o mal estado da rede debido á obsolescencia deste tipo de luz.

“A renovación da instalación permitirá que ou Concello reduza ou seu gasto enerxético, puidendo destinar eses cartos a outros proxectos moi necesarios para seguir mellorando a calidade de vida dúas nosos veciños e veciñas, ao mesmo tempo que ofrecemos uns espazos públicos cunha mellor iluminación, máis seguros e acondicionados”, sinalou Penabad Muras.

As novas luminarias instalaranse atendendo á estética de cada rúa, adaptando a súa potencia, fluxo lumínico, eficiencia e curva fotométrica á vía. As obras incluirán a substitución de dous cadros de mando e os armarios doutros tres.