12 alumnos continúan adquirindo formación teórica e práctica no curso de agricultura ecolóxica de Ortigueira

O taller deu comezo o pasado 13 de abril e prolongarase ata o próximo mes de outubro

O alumnado alterna as clases teóricas con visitas e o traballo na horta situada en Miñano, propiedade do Concello

O alumnado do curso de agricultura ecolóxica organizado polo Concello de Ortigueira segue adquirindo coñecementos de formación teórica e práctica na materia.

O curso, que tivo o seu pistoletazo de saída o día 13 de abril, ten 300 horas de duración e finaliza o próximo mes de outubro. As sesións son todos os luns, mércores e venres en horario de 09h a 13:30h.

Segundo explica o concelleiro de Promoción Económica e Emprego, “buscamos promocionar os recursos da zona e crear novos postos de emprego no eido dá agricultura e a gandería”.

“Sería interesante que desta iniciativa emerxera a posibilidade de crear unha cooperativa entre as persoas profesionais do ámbito” remarcou o edil.

Durante os primeiros días prepararon a horta, situada en Miñano e de propiedade municipal, para traballar nela e iniciaron as clases no invernadoiro dun agricultor local. Unha vez comezaron a poder traballar sobre o terreo, plantaron toda clase de hortalizas e plantas aromáticas. Unha vez feita a plantación instalaron o sistema de rega.

No día a día coidan e protexen as plantacións, utilizando sempre técnicas non prexudiciais para o medio ambiente. Todo isto altérnano coas clases teóricas nas que estudan técnicas de cultivo, comercialización… E tamén realizan visitas guiadas como á plantación de arandos de Cerdido, a un produtor de Moeche ou á estación agroecolóxica de Vieiro. A formación está a ser impartida por profesorado e enxeñeiros agrónomos de dilatada experiencia, así como por persoal do Consello Regular de Agricultura Ecolóxica (CRAEGA).

O alcalde, Juan Penabad, quixo recalcar que “vivir dá agricultura ecolóxica é posible e cada vez ten máis futuro, polo que municipios de carácter rural como ou noso teñen que apostar por este tipo de formación, que doten de ferramentas útiles á nosa veciñanza e lles permitan labrar ou seu futuro aquí, sen ter que marchar a ningures”.