DATOS DE CONTACTO DO CENTRO DE INFORMACIÓN Á MULLER

Recheo da Alameda, s/n.
981 402 542.
Horario: luns a venres de 8.00 h a 14.00 h.
Correo de contacto: cim@concellodeortigueira.com

Centro de Información á Muller (CIM) sito no Concello de Ortigueira, ten reconocida a súa acreditación desde o 14 de abril del 2005, é de titularidade municipal e mediante convenio de colaboración presta servizo aos concellos de Ortigueira, Cariño, Cedeira, Cerdido e Mañón.

O persoal do CIM de Ortigueira, unha asesora xurídica e unha psicóloga, realizan actividades de información, de asesoramento xurídico, atención psicolóxica, orientación, e mellora de empregabilidade, ás persoas usuarias dos concellos antes mencionados, co compromiso de que os servizos públicos contribúan a satisfacer as necesidades de veciños e veciñas, especialmente aqueles que promoven actuacións tendentes a garantir a igualdade.

As persoas interesadas en acceder aos servizos do Centro de Información á Muller (CIM), deberán solicitar cita previa coa técnica correspondente (psicóloga ou asesora xurídica).
Para facelo, deberán chamar ao 981 402 542/43.

Os servizos específicos que presta o CIM veñen regulados no Decreto 130/2016, do 15 de setembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para o recoñecemento e acreditación dos centros de información á muller de titularidade das entidades locais de Galicia, así como para a modificación e extinción do seu recoñecemento (DOG nº 188 do 3 de outubro de 2016).

Nas seguintes ligazóns pode acceder ás funcións do CIM e ao decreto que o regula:

VER PDF Funcións e servizos que se prestan no CIM de Ortigueira

IR Á LIGAZÓN Decreto 130/2016, do 15 de setembro de 2016

No eido do traballo para a erradicación da violencia de xénero contra a muller, o Concello de Ortigueira recibiu un premio no “Concurso de buenas prácticas locales contra la violencia de género” polo programa desenvolto desde o CIM “protocolo municipal de coordinación interinstitucional contra la violencia de género”. Na seguinte ligazón pode consultar a comunicación recibida:

VER PDF Comunicación do premio “Concurso de buenas prácticas locales contra la violencia de género”

Na seguinte ligazón pode acceder á memoria anual de actividades organizadas e/ou participadas polo CIM de Ortigueira durante o ano 2017 (este documento ten sido tratado para a eliminación de imaxes e datos persoais).

VER PDF Memoria de actividades CIM 2017