Ortigueira xa solucionou o 67% das incidencias recibidas a través da aplicación Liña Verde

• Un total de 170 veciños do municipio xa informaron sobre danos en beirarrúas e calzadas, rede de sumidoiros, iluminación, xestión de residuos, mobiliario urbano ou xardíns, entre outros.
  • Muras indicou que “con esta canle buscamos impulsar a participación cidadá” e sinala que a través del “podemos ver onde debemos reforzar vos servizos de atención e mantemento, para ofrecer un maior benestar veciñal”.

O Concello de Ortigueira xa solucionou o 67% das incidencias recibidas a través do servizo Liña Verde desde a súa posta en marcha hai dous meses. Un total de 170 persoas notificaron a través da aplicación móbil diversos danos ou problemáticas en diferentes puntos do municipio. Con esta prestación, o Concello busca atender as demandas da poboación o máis axiña posible.

Segundo indica o alcalde, Juan Penabad Muras, “estes datos son mostra dá utilidade desta prestación á hora de solucionar as demandas dous ortigueireses e ortigueiresas”. O rexedor definiu a Liña Verde como “unha forma de traballar man a man cos veciños e veciñas, que nos envían as deficiencias e danos que se poden atopar non termo municipal e que chegan directamente a un equipo técnico que se pon en marcha para responder a elas no menor tempo posible”.

A través desta plataforma, os usuarios e usuarias poden notificar diferentes incidencias en materia de beirarrúas e calzadas, rede de sumidoiros, iluminación, lixo, mobiliario urbano, parques e xardíns, puntos de auga, sinais e semáforos, limpeza, animais abandonados, recollida de mobles e aveños ou vandalismo, entre outros.

Ao longo destes dous meses, xa se recibiron alertas en relación a beirarrúas e calzadas (un 15% das incidencias recibidas), a rede de sumidoiros (4%), iluminación (57%), lixo (7%), mobiliario urbano (7%), parques e xardíns (2%), puntos de auga (2%), limpeza viaria (1%), vandalismo (1%) ou retirada de vehículos (1%).

“A canle tamén nos permite ver onde podemos atopar máis incidencias e onde reforzar os servizos de atención e mantemento”, afirmou Muras, que animou aos veciños de Ortigueira “a empregar este servizo participativo, para entre todos e todas seguir facendo do noso municipio un dous mellores lugares para vivir”.

Como utilizar a Liña Verde

Para poder usar este novo servizo é necesario proceder á descarga da APP Liña Verde. Para iso, o usuario ten que acceder a Google Play ou APP Store en función da tecnoloxía empregada na súa Smartphone (Android/ iOS). Unha vez localizada, leva a cabo a descarga de forma gratuíta. A partir dese momento, o usuario selecciona o municipio sobre o que quere comunicar a incidencia. O procedemento é moi rápido e sinxelo.

Para comunicar unha incidencia, basta con picar sobre o botón “Nova Incidencia”. Un despregable coas diferentes tipoloxías de incidencias aparece en pantalla. O usuario selecciona aquela sobre a que quere comunicar. De forma automática, a APP detecta as coordenadas exactas nas que se sitúa o dano. O seguinte paso é achegar unha foto da incidencia e observación sobre a mesma. Xa só queda dar ao botón de enviar. Unha vez enviada, persoal do Concello recibe notificación do dano comunicado. A partir deste intre, inícianse os trámites para dar solución á incidencia detectada. O cidadán á súa vez recibe notificación no seu teléfono móbil sempre que se produza un cambio no estado da mesma.

A través de Liña Verde, o usuario tamén pode expor calquera consulta ambiental. Basta con seleccionar a opción de “Feixe a túa consulta”. Nun prazo máximo de 24 horas terá resposta por parte dun equipo de expertos na materia de forma completamente gratuíta.

Ao servizo Liña Verde tamén se pode acceder a través do domino www.lineaverdeortigueira.gal. Ademais de comunicar unha incidencia ou expor unha consulta, o usuario dispón dun amplo contido de consulta ambiental (guía de boas prácticas, consellos, información propia do municipio…).

Liña Verde tamén ofrece os seus servizos a través de contacto telefónico no número 902 193 768 en horario de 8.00 horas a 17.00 horas (custo da chamada 0,07 €/ min).

Comunicacións informativas do Concello

Outra das posibilidades que ofrece esta ferramenta é o envío de comunicacións informativas por parte do Concello aos cidadáns que así o desexen. Desta forma, ademais de implantar unha canle para resolver incidencias de mantemento no municipio tamén podemos facer chegar a información de servizo público que se considere oportuna como o corte de tráfico dunha rúa, o horario de determinados espectáculos municipais, ou o corte de auga ou luz que se poida producir en calquera punto.