Ortigueira prepara máis de 30 concertos virtuais para o ‘Mes da Música’ do vindeiro mes de agosto

O Concello de Ortigueira programa un “Mes dá Música” para o próximo mes de agosto, con máis de 30 concertos a través da rede social Youtube.

As actuacións correrán a cargo da Escola de Música Concello de Ortigueira e das diferentes asociacións culturais municipais.

Entre todos estes concertos, destaca o que realizará o músico galego internacional, artista de Warner, Abraham Cupeiro, o próximo 20 de agosto. O artista, que xa gravou un disco coa Royal Philarmonic nos estudos Abbey Road, fará unha demostración de como soaban os instrumentos antigos como o carnyx celta, a través da súa composición “O anel de pedra”.

Os concertos están programados para emitirse ás 21h todos os días e poderanse ver a través da canle de Youtube da Escola de Música do Concello de Ortigueira (EMCO).

Este xoves, 28 de xullo, darán comezo as actuacións coa Saída de Bandas 2022, que se emitirá en directo a partir das 12h na canle.

Segundo apunta o Concelleiro de Cultura, Juan Cao, “este mes dá Música é unha forma de complementar a programación cultural celebrada no noso municipio ao longo do verán, e tamén nos serve para darlle valor aos músicos locais, que grazas á escola de música local, fai que Ortigueira sexa un referente na zona”.

“Esperamos que esta segunda edición volva ser todo un éxito e convértase nunha plataforma de promoción para os artistas, consolidándose no catálogo de actividades culturais”.