ORTIGUEIRA PON EN MARCHA O OBRADOIRO DUAL ‘TERRAS DE ORTEGAL’ QUE FORMARÁ A 20 DESEMPREGADOS EN ATENCIÓN SOCIOSANITARIA

Ortigueira inaugura o obradoiro dual ‘Terras de Ortegal’, que formará a 20 persoas desempregadas no ámbito da atención sociosanitaria a dependentes en institucións sociais. Os alcaldes de Ortigueira, Juan Penabad Muras, e de Mañón, Alfredo Dovale, así como a directora do Obradoiro, Eva María Lamelas, e alumnos asistiron na tarde de onte á presentación do taller no Teatro dá Beneficencia.

“Vos próximos meses ou centro de formación do noso municipio, espazo de referencia en materia de emprego, acollerá un taller co que desde ou Concello, xunto con Cariño e Mañón, buscamos incrementar as capacidades dás persoas participantes para facilitar a súa inserción laboral nun ámbito moi demandado”, indicou o rexedor ortegano no encontro co alumnado – traballador.

A formación está impulsada polo Concello de Ortigueira, que é responsable técnico e administrativo, xunto cos municipios de Cariño e Mañón e conta con 346.946 euros de financiamento con cargo á Consellería de Emprego e Igualdade. O taller desenvolverase ao longo de nove meses, nos que os participantes serán contratados polo Concello na modalidade de formación e aprendizaxe e recibirán formación teórica e práctica.

A través do curso poderán obter o certificado de profesinalidad nivel 2, válido en todo o territorio español, que permite acceder a postos de traballo do servizo de axuda a domicilio, centros de día ou outras institucións sociais.

As clases terán lugar nas instalacións do centro de formación de Ortigueira, un recurso único en toda a comarca que naceu no 2018 coa finalidade de ofrecer formacións e crear novas oportunidades de emprego para a cidadanía do municipio e do seu contorno. O inmoble instalado no polígono da Rega – Cuíña contou para a súa creación cun investimento de 42.569 euros, dos que o Consistorio achegou un 30% (12.000 euros) e o restante foi cofinanciado a través de fondos europeos, Xunta e Goberno central.