Ortigueira licita obras de mellora de estradas en San Adrián, As Neves e Insua, por valor de máis de 145.000 euros

• A rexeneración da pista a San Andrés, en San Adrián, facilitará o acceso do transporte escolar ao lugar de Soñín, unha actuación moi demandada polos veciños.
  • As tres actuacións correrán a cargo do orzamento do ente municipal

O Concello de Ortigueira saca a concurso tres actuacións de mellora de varios camiños situados nas parroquias de San Adrián, As Neves e Insua.

Na parroquia de San Adrián vaise rexenerar o asfalto da pista que chega a San Andrés de Teixido. Limparanse as cunetas por ambos lados, realizarase un varrido da superficie e colocarase un pavimento de grava e tratamento asfáltico semiprofundo. O tramo da vía ao que pertence a actuación ten unha lonxitude de 2.508 metros e un orzamento de 48.543 euros.

Esta actuación tamén facilitará o acceso do transporte escolar ao lugar de Soñín, unha actuación moi demandada polos veciños.

Nas Neves mellorarase o pavimento, drenaxe e sinalización dos camiños de Monteira e Panda da Serra. O orzamento total da execución ascende a 68.215 euros.

Na parroquia da Insua mellorarase o pavimento e a drenaxe e colocarase nova sinalización nos camiños de Mogallón e O Silvao, cun orzamento de 29.002 euros.

As actuacións realizadas nestas parroquias permitirán avanzar na mellora dos accesos e da seguridade para que os veciños da zona poidan acceder máis facilmente ás súas vivendas. Estes traballos súmanse aos proxectados no Pereiro, Landido e Vilarmor, que está previsto que comecen nas próximas semanas.

Segundo o alcalde, Juan Penabad, “a actuación no lugar de Soñín, en San Andrés, permitirá acceder con maior facilidade, tanto ao transporte escolar como aos vehículos de emerxencia, en caso de necesidade ou necesidade”.

“Esta actuación ía ser moi demandada pola veciñanza dese lugar, e deste xeito daremos resposta a esta petición”, engadiu o concelleiro. Penabad engadiu que “seguimos co compromiso do noso equipo de goberno de renovar as pistas municipais, co firme obxectivo de lograr, nun prazo de catro anos, ter todas as vías aglomeradas”.

Xunto a estas actuacións, están dirixidas a facilitar a vida cotiá da nosa veciñanza, creando un espazo público de calidade” concluíu a concelleira.