ORTIGUEIRA IMPULSA A INSERCIÓN LABORAL DE PERSOAS DESEMPREGADAS CO TALLER DÚAL DE EMPREGO ‘TERRAS DE ORTEGAL’

O Concello de Ortigueira aposta pola creación de emprego co taller dual ‘Terras de Ortegal’, que formará a 20 persoas desempregadas no ámbito da atención sociosanitaria a dependentes en institucións sociais. O Consistorio ortegano será o responsable técnico e administrativo da formación, que levará a cabo de forma conxunta cos municipios de Cariño e Mañón. A iniciativa conta cun orzamento de 346.946 euros financiados pola Consellería de Emprego e Igualdade.

O taller desenvolverase no centro de formación de Ortigueira ao longo de nove meses, nos que o alumnado-traballador recibirá formación teórica e práctica. As persoas participantes serán contratadas polo Concello na modalidade de formación e aprendizaxe. Os participantes obterán o certificado de profesionalidade nivel 2, que será válido en todo o territorio español e permitirá traballar no servizo de axuda a domicilio, centros de día ou outras institucións sociais.

“As conversas mantidas cos alcaldes de Cariño e Mañón dan os seus froitos para poder levar a cabo, de forma conxunta, este obradoiro tan necesario nun ámbito que demanda máis profesionais”, indicou o alcalde de Ortigueira Juan Penabad Muras. . “Con el queremos incrementar as capacidades das persoas asistentes e facilitar a súa inserción no mercado laboral, creando novos postos de traballo”, destacou. O rexedor indicou que este curso “súmase aos dous talleres do Plan de Emprego Local dá Deputación que tamén desenvolveremos nas instalacións municipais, un deles tamén dirixido á atención a persoas dependentes e outro á dinamización comunitaria”.

As clases realizaranse nas instalacións do centro de formación de Ortigueira, “un recurso único na comarca que naceu no 2018 co obxectivo de ofrecer formacións e crear novas oportunidades de emprego para a poboación do municipio e da contorna”, explicou o rexedor. O inmoble, instalado no polígono da Rega-Cuíña, contou para a súa creación cun investimento de 42.569 euros, dos que o concello achegou un 30% (12.000 euros), e o restante foi cofinanciado a través de fondos europeos, Xunta e Goberno central.

O centro conta con homologación para os cursos de atención sociosanitaria e dinamización comunitaria e as instalacións están inscritas no rexistro de centros acreditados pola Xunta de Galicia. Así pois, as persoas que participen nestas clases recibirán os certificados de profesionalidade acreditativos.

“Despois de moito esforzo e traballo por parte dos servizos técnico e administrativo do Concello, nomeadamente o de orientación laboral, aos que lles estou moi agradecido, contamos cunhas instalacións que son referencia na comarca no eido do emprego e coas que queremos xerar novas oportunidades que tamén contribúan a fixar a poboación no noso rural”, explicou Penabad Muras.

Sede dos talleres do Plan de Emprego Local da Deputación dá Coruña

Na actualidade o centro acolle outro curso de atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais enmarcado dentro do Plan de Emprego Local da Deputación dá Coruña, no que se están formando un total de 15 persoas desempregadas.

Nos próximos días o Concello tamén acollerá, dentro do programa PEL provincial, un taller de dinamización comunitaria, ao que aínda poden inscribirse as persoas interesadas. As solicitudes poderán facerse no rexistro do Concello. Para máis información os e as solicitantes deberán dirixirse á orientadora laboral Marika Álvarez a través do correo electrónico malvarez@concellodeortigueira.com ou chamando ao teléfono 981 40 00 00.