ORTIGUEIRA, ENTRE OS DEZ POBOS FINALISTAS A CONVERTERSE EN CAPITAL DO TURISMO RURAL 2021

Ortigueira é un dos dez pobos finalistas para converterse en Capital do Turismo Rural 2021, unha iniciativa promovida por EscapadaRural. com . A plataforma web especializada en aloxamentos rurais máis importante de España seleccionou á poboación coruñesa xunto a outras nove localidades entre 247 candidaturas recibidas na V edición destes premios.

A partir de hoxe ábrese o período de votación popular para elixir o vencedor a través dun site que permanecerá aberto ata o próximo 14 de maio na seguinte ligazón: https://www.escapadarural.com/capital-turismo-rural/2021, e non será ata o 18 de maio cando se faga público o nome da nova Capital rural.

“Para Ortigueira é unha honra participar nesta edición e unha ilusión para todos os empresarios do noso destino que apostaron por nós. Sen dúbida é unha oportunidade de promoción en tempos difíciles, a mellor plataforma para dar a coñecer o noso patrimonio natural”, afirma Juan Vicente Penabad, alcalde de Ortigueira.

Seguindo coa dinámica establecida nas tres últimas edicións, dez blogueiros de viaxes apadriñarán aos finalistas exercendo de embaixadores. A través dos seus blogues e os seus perfís en redes sociais, cada un deles apoiará ao municipio asignado e atraerá máis votos para convertelo na Capital do Turismo Rural 2021.

Os dez pobos que aspiran a converterse en Capital do Turismo Rural 2021 e os blogue que apadriñan cada candidatura son:

• Aia (Guipúzcoa, País Vasco). Blog embaxador: Miryam Tejada escribindo para Viaxar con escalas
  • Chelva (Valencia, Comunidad Valenciana). Pedro Ramírez de El Boquerón Viaxero
  • Cuacos de Yuste (Cáceres, Extremadura). José Miguel Redondo de O Rincón de Sele
  • Daroca (Zaragoza, Aragón). Jorge González de En o mundo perdido
  • La Baronia de Rialb (Lleida, Cataluña). Tomàs Garcia de Viaxero crónico
  • Olvera (Cádiz, Andalucía). José Pablo García de ¡A tomar por mundo!
  • Ortigueira (A Coruña, Galicia). Rubén López de Caminante do Planeta
  • Sepúlveda (Segovia, Castilla y León). Paloma Lucas de Un blog de Palo
  • Taramundi (Asturias). Sabela Montero de Viaxando.Imaxes e sensacións
  • Yeste (Albacete, Castilla-La Mancha). Cristina Monsalvo de Kris polo mundo

EscapadaRural.com recibiu este ano 247 candidaturas, un 20% máis das presentadas o ano pasado cando 205 municipios optaron a este galardón. A dinámica do concurso establece que sexan os empresarios de turismo rural os encargados de presentar as candidaturas. De entre elas, a plataforma web especializada en aloxamentos rurais seleccionou aos 10 finalistas baixo uns requisitos mínimos: ter menos de 10.000 habitantes, apostar por un turismo rural de calidade e non competir en edicións anteriores. Agora é a quenda dos viaxeiros rurais que deben elixir o gañador deste ano.

“Estamos convencidos de que esta nova edición do concurso atraerá o interese de todos aqueles viaxeiros que gozan do turismo rural, apoiando así unha iniciativa que pretende fomentar este tipo de turismo á vez que dá visibilidade e pon en valor o rico ecosistema de pobos que temos en España” explica Empar Baños, responsable de prensa e eventos de EscapadaRural. com.

En 2020 Potes (Cantabria), alzouse co galardón nunha edición que bateu todos os récords coa participación de 94.545 participantes, unha cifra que duplicou os emitidos en 2019 cando 48.836 persoas participaron para elixir a Capital do Turismo Rural 2019 e elixiron a outra poboación cántabra, Santillana del Mar, como vencedora. En 2018 o galardón recaeu en Aínsa- Sobrarbe (Huesca) e o ano anterior, a primeira edición destes premios, o municipio afortunado foi Sigüenza (Segovia).