ORTIGUEIRA CONMEMORA O DÍA DAS MULLERES RURAIS CON DOUS COLOQUIOS E A ACTUACIÓN MUSICAL DE BELÉM TAJES

Ortigueira conmemorará o Día Internacional das Mulleres Rurais, 15 de outubro, coa presentación da participación do municipio no documental ‘Ou rural de todas’, un coloquio sobre o proxecto ‘Con voz de muller’ e a actuación de Belém Tajes. A xornada dará comezo ás 17:00 horas no Teatro dá Beneficencia. A edil de Igualdade, María Lamelas, destacou a importancia deste tipo de xornadas para “dar visibilidade á voz dá muller non rural, invisibilizada moitas veces pero esencial para ou desenvolvemento dá nosa sociedade”.

Así pois, o acto dará comezo coa presentación da participación de Ortigueira no documental ‘Ou rural de todas’. Na peza audiovisual, impulsada pola área de Igualdade da Deputación dá Coruña, participan mulleres de Ortigueira, Aranga, Teo, Muxía e A Pobra.

A través desta obra, búscase dar visibilidade ao traballo das mulleres no rural a través de historias e experiencias diversas que axuden a sensibilizar sobre a importancia do traballo das mulleres na sociedade.

Así mesmo, a xornada incluirá un coloquio sobre o proxecto ‘Con voz de muller’, unha iniciativa municipal coa que o Concello pretende recuperar, dar a coñecer e poñer en valor o importante labor das mulleres no desenvolvemento do municipio ao longo da súa historia.

Nestes talleres organizados en colaboración co Centro de Información á Muller (CIM) de Ortigueira, as mulleres participantes narraron a súa vida desde a súa infancia ata a actualidade, reconociento os feitos que as definen. As reunións tamén permitiron recompilar fotografías, cartas, obxectos e outros elementos para profundar nas súas vidas. Nos encontros falouse dos espazos que estas mulleres ocupaban, as actividades ás que se dedicaban e diversos aspectos das zonas nas que viven e nas que foron axentes de cambio. Todas estas anécdotas e documentos quedan agora plasmados en diferentes libros, que achegarán as historias destas mulleres aos veciños e veciñas de Ortigueira.

“ Escoitar ás mulleres de Ortigueira é escoitar a historia viva do noso municipio”, sinalou a concelleira de Igualdade, María Dolores Lamelas. “ Agora recollemos nestes libros testemuñas de residentes en Loiba, San Claudio, Espasante, Santiago de Mera, Couzadoiro e San Adrián”, indicou. “Un exercicio de empoderamento e recoñecemento do importante labor que desempeñou ou colectivo feminino non desenvolvemento do noso municipio”, destacou.

O punto final da xornada poñerao a recoñecida vocalista Belém Tajes cunha actuación musical para as persoas que acudan ao evento.