Ortigueira acolle unha mesa redonda para coñecer en detalle o Proxecto do Xeoparque Cabo Ortegal

• O coloquio, organizado pola Asociación Terras do Ortegal coa colaboración do Concello, terá lugar o venres 28 de xaneiro ás 19:30 horas no Teatro dá Beneficencia.

A axenda cultural de xaneiro en Ortigueira finalizará este venres, día 28, cunha mesa redonda sobre o Proxecto do Xeoparque Cabo Ortegal. O coloquio terá lugar ás 19:30 horas no Teatro dá Beneficencia.

No encontro participarán o presidente do Proxecto de Xeoparque Cabo Ortegal e alcalde de Cariño, José Miguel Alonso Pumar, o investigador do Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC), Xosé Lois Armada, e o coordinador do Xeoparque Montañas do Courel, Martín Alemparte. A sesión será coordinada pola arqueóloga Vanesa Trevín Pita.

A xornada está organizada pola Asociación Terras do Ortegal e conta coa colaboración do Concello de Ortigueira. O alcalde do municipio, Juan Penabad Muras, afirmou que “esta mesa redonda é unha oportunidade marabillosa para dar a coñecer ou que ofrece ou Xeoparque, tanto a nivel natural e paisaxístico como a nivel económico, xa que é un acicate para impulsar a economía dúas concellos que ou compoñen, entre vos que se atopa Ortigueira”. O rexedor tamén agradeceu a Terras de Ortegal a organización do encontro.