ORTIGUEIRA ACOLLE FORMACIÓNS GRATUÍTAS SOBRE PREVENCIÓN DE RISCOS NA CONSTRUCIÓN E EN TRABALLOS DE ELECTRICIDADE

Ortigueira acollerá dúas formacións presenciais gratuítas sobre prevención de riscos laborais na construción e en traballos de electricidade. O prazo para inscribirse estará aberto ata o 28 de maio.

O Concello colabora coa Fundación Laboral da Construción e o Organismo Paritario para a Prevención na Construción na organización. O curso básico sobre prevención na construción ten unha duración de 60 horas, dando comezo o 31 de maio e finalizando o 11 de xuño. A formación de prevención de riscos laborais en traballos de electricidade será de 6 horas e celebrarase o 14 de xuño.

As clases de ambos os talleres impartiranse en horario de 08:30 horas a 14:30 horas no Teatro dá Beneficencia. As persoas interesadas poderán apuntarse no rexistro do Concello, nas oficinas xerais. Para máis información pódese consultar con Marika Álvarez a través do teléfono 981 400 000 ou por correo electrónico malvarez@concellodeortigueira.com.