Ortigueira abre a bolsa de emprego para a contratación temporal de auxiliares de servizo de axuda a domicilio

• O Concello publica no BOP a convocatoria para “permitir a incorporación de novas persoas aspirantes e que os actuais bolseiros poidan actualizar os seus méritos na fase de concurso”.
  • As persoas interesadas poderán presentarse nun prazo de dez días naturais contando desde hoxe.
  • Muras destaca a necesidade de reabrir a bolsa para que sexa “operativa e con dispoñibilidade das persoas que se atopan nela para garantir, en todo momento, un servizo chave para a veciñanza”.

O Concello de Ortigueira amplía a bolsa de emprego para a contratación laboral temporal de auxiliares de servizo de axuda a domicilio. O Boletín Oficial dá Provincia (BOP) recolle o anuncio de reapertura da bolsa mediante concurso-oposición. As persoas interesadas poderán presentar a súa solicitude desde hoxe.

“Volvemos abrila para permitir a incorporación de novas persoas aspirantes e que as e os actuais bolseiros poidan actualizar os méritos alegados na fase de concurso”, explica o alcalde do municipio, Juan Penabad Muras. O rexedor sinala que debido ás peculiaridades desta prestación “é importante contar cunha bolsa operativa e con dispoñibilidade dás persoas que se atopan nela para garantir, en todo momento, un servizo chave para a veciñanza, sobre todo en momentos de crise como ou que estamos a vivir agora por mor da pandemia e guerra en Ucraína”.

O prazo para presentar solicitudes comeza hoxe e terá unha duración de dez días naturais. As inscricións poderán realizarse a través da oficina municipal de asistencia en materia de rexistros do Concello en horario de 09:00 a 14:30 horas ou a través da sede electrónica https://ortigueira.sedelectronica.es/.

As persoas que decidan anotarse deberán posuír algunha das seguintes titulacións: técnico/a de atención a persoas en situación de dependencia, técnico/a de atención sociosanitaria, técnico/a en coidados auxiliares de enfermería, técnico/a auxiliar de clínica, psiquiatría ou enfermería, técnico/a superior en integración social, certificado de profesionalidade de atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais, certificado de profesionalidade de atención sociosanitaria a persoas no domicilio ou certificado de profesionalidade da ocupación de auxiliar de axuda no fogar.