O Concello de Ortigueira presenta a segunda edición do ciclo de concertos ‘Seráns no Claustro’

• Artistas do talle de Uxía e Germán Díaz, Os Carecos, Silvia Penide ou o Grupo Fua tocarán ao longo deste mes no Claustro
    municipal.
  • O primer concerto, a cargo de Uxía e Germán Díaz, terá lugar este sábado 13 de agosto ás 21 horas.
O Concello de Ortigueira presenta a segunda edición do ciclo de concertos ‘Seráns non Claustro’ para este mes de agosto.. Uxía e Germán Díaz, Vos Carecos, Silvia Penide Trío e o Grupo Fua ofrecerán diferentes actuacións de carácter gratuíto, ata completar aforo, no Claustro do Concello de Ortigueira. A primeira das actuacións do ciclo terá lugar este sábado 13 de agosto ás 21 horas.
Uxía e Germán Díaz ofrecerán un espectáculo musical que pretende mostrar toda a beleza da tradición dos Camiños a Santiago. A voz de Uxía únese á zanfona de Germán, instrumento protagonista do Roteiro Xacobeo. Este concerto forma, ademais, do programa alfonsí do Concello de Ortigueira para conmemorar o 800 aniversario do nacemento de Alfonso X. O concerto dos Carecos celebrarase o sábado 20 de agosto, o de Silvia Penide Trío o sábado 27, e xa no mes de setembro, o sábado 3 será a quenda para os temas pop e rock do Grupo Fua.
Todos os concertos terán lugar no Claustro municipal salvo que as inclemencias derivadas do parte meteorolóxico o impidan, nese caso desprazaranse ao Teatro de Beneficencia.
En declaracións do alcalde, Juan Penabad, “decidimos seguir adiante cunha nova edición do ciclo de concertos “Seráns non Claustro” debido á gran aceptación que tivo entre a veciñanza e os visitantes durante o pasado verán”.
“Supón ademais unha forma de complementar a axenda cultural durante a época estival no noso municipio, onde a cultura, e neste caso concreto a música, goza dun papel destacado” recalcou o rexedor.