O Concello de Ortigueira habilita un punto de recollida de material para enviar a Ucraína

• As persoas interesadas en facer doazóns poderán facelo no centro social de Ortigueira en horario de 12:00 a 14:00 horas e de 18:00 a 20:00 horas de luns a venres.
  • Necesítase leite infantil, comida preparada en lata e material sanitario para curas de emerxencia.

O Concello habilita un punto de recollida de material, en colaboración co Banco de Alimentos Rías Altas, para enviar a Ucraína no centro social de Ortigueira. As doazóns poderán realizarse en horario de 12:00 a 14:00 horas e de 18:00 a 20:00 horas de luns a venres.

Segundo sinalan desde o Banco, onde se entregará o material para a súa posterior entrega, necesítase leite infantil, comida preparada en lata e material sanitario para curas de urxencia.

O alcalde do municipio, Juan Penabad Muras, sinala que “desde ou Concello queremos facer todo ou que estea na nosa man para dar apoio ao pobo ucraíno nesta crise humanitaria”.

Ademais, aquelas persoas que queiran facer unha doazón económica poderán facelo no propio Banco de Alimentos, que está ás xestionar a través da Federación Española de Bancos de Alimentos (FESBAL). As achegas poderán facerse no Banco en horario de 9:00 a 13:00 horas de luns a venres.