O Concello de Ortigueira apoia con 70.000 euros a ASPROMOR para materializar os seus proxectos ao longo de 2022

• A administración local colabora a través do financiamento dedicado á mellora de equipamento dunha sala de enfermería e rehabilitación, investimento en novas tecnoloxías, apoio á vivenda tutelada e colaboración en materia de transporte para saídas e excursións.
  • Juan Penabad explica que “pretendemos colaborar coa asociación para ou desenvolvemento dos seus programas, que cremos que son fundamentais á hora de mellorar o benestar e a calidade de vida das persoas usuarias e as súas familias”.

O Concello de Ortigueira apoia con 70.000 euros á Asociación Prol-Minusválidos de Ortegal (ASPROMOR) para facer realidade os seus proxectos e actividades ao longo de 2022. O alcalde, Juan Penabad, e a presidenta da entidade, Maribel Lorenzo, asinaron o convenio esta semana.

“Con esta axuda, desde o Concello de Ortigueira colaboramos coa asociación para o desenvolvemento dos seus programas, que cremos que son fundamentais á hora de mellorar o benestar e a calidade de vida das persoas usuarias e das súas familias, e tamén á hora de ofrecer diferentes servizos que favorezan a súa autonomía” subliñou o alcalde, Juan Penabad.

A través desta subvención, a administración local dará apoio á vivenda tutelada da Asociación, que ten como obxectivo proporcionar aos usuarios e usuarias a oportunidade de realizar un proxecto de vida independente, sempre apoiados por persoal técnico, que levará a cabo adestramentos continuados adaptados ás necesidades de cada persoa para adquirir habilidades útiles para o seu desenvolvemento, incrementando a súa seguridade, confianza e autoestima. A axuda do Concello permitirá financiar gastos do persoal que presta este servizo e os gastos xerais do inmoble.

Así mesmo, a achega do Concello colaborará no financiamento de investimentos en equipamento para unha sala de enfermería e rehabilitación para persoas usuarias da residencia, así como tamén na adquisición de novos mecanismos tecnolóxicos que faciliten a comunicación interna e externa das persoas usuarias e as súas familias.

Ademais destes proxectos, o financiamento municipal permitirá sufragar gastos de transporte das persoas usuarias ao centro ocupacional da entidade, o mantemento e mellora dos vehículos da Asociación para as saídas de lecer dos usuarios e, tamén, financiará os gastos de combustible e seguros obrigatorios pertinentes de cada un dos vehículos.

ASPROMOR

ASPROMOR fundouse no 1987 e desde entón dá servizo a persoas con diversidade funcional nos municipios de Ortigueira, Cariño e Mañón. Na actualidade, atende a usuarios e usuarias a diario no seu centro ocupacional instalado no municipio ortegano, cunha capacidade para 40 persoas, que está equipado con diferentes espazos e acolle actividades como talleres de cociña, teatro e psicomotricidade, entre outras. Este conta tamén cun comedor e ofrece transporte para aquelas persoas que residan no rural. A Asociación conta á súa vez cunha vivenda tutelada coa que pretende fomentar a autonomía das persoas con diversidade funcional.