Catro novas rutas para pecha a temporada de sendeirismo en Ortigueira

• Relizarase unha ruta de Espasante, outra polo río Sor, outra por O Barqueiro e finalizarase en Ortigueira
  • Realizaranse os sábados 7, 13, 20 e 27 de maio

O Concello de Ortigueira programa catro novas roteiros para pechar a programación de sendeirismo no municipio durante a tempada 2022 – 2023.

Na primeira saída, que se celebrará este sábado, 6 de abril, realizarase o Roteiro de Espasante, un percorrido de 9 quilómetros, con 200 metros de desnivel. A saída será desde as 9 horas na Estación Feve de Ortigueira ou ás 9:20 horas do aparcamento da praia de San Antonio.

O segundo roteiro, que terá lugar o sábado 13, será polo río Sor. Terá un desnivel acumulado de 300 metros e unha lonxitude de aproximadamente 9 quilómetros. A saída será ás 9 horas desde a Estación Feve de Ortigueira ou ás 9:30 horas desde Ou Mogallón.

Na saída do sábado 20 iremos ata O Barqueiro. O roteiro conta cun desnivel de 250 metros e unha lonxitude de 8 quilómetros. A saída será ás 9 horas desde a Estación de FEVE de Ortigueira ou ás 09:30 horas desde o aparcamento de abaixo, na ponte.

O último roteiro, que se celebrará o día 27, será por Ortigueira, contará cun desnivel acumulado de 150 metros e a súa lonxitude é, aproximadamente, de 8 quilómetros. A saída será ás 9 horas desde a Estación de FEVE de Ortigueira.

Para completar estes roteiros é recomendable levar calzado cómodo, auga e algo para comer.

Con estas catro camiñadas finaliza a programación anual do Concello de Ortigueira, que programa roteiros durante os meses de outubro, novembro, decembro, xaneiro, febreiro, marzo, abril e maio, coincidindo coa tempada escolar, co obxectivo de promover os hábitos de vida saudables e fomentar a práctica deportiva.