A formación en solo pélvico chega a Ortigueira en maio

O Concello de Ortigueira e a Escola de Saúde para Cidadáns da Xunta organizan de maneira conxunta o próximo mes de maio un taller sobre solo pélvico.

A iniciativa, que terá lugar o venres 24 de maio no Local Social de San Adrián de Veiga entre as 16:30 e as 20:30 horas, ten como principais obxectivos mellorar a información e comprensión dos cambios evolutivos na muller e previr enfermidades propias do colectivo feminino. Para inscribirse, é preciso

A formación será impartida pola matrona do Complexo Hospitalario dá Coruña Paula Sánchez Flores e contempla no seu programa cuestiones como a introdución á anatomía do solo pélvico, que funcións cumpre, repercusións do embarazo e o parto sobre el, ou as patoloxías asociadas e as causas das lesións, entre outros temas.

Este taller sobre solo pélvico permite colaborar a colaboración entre o Concello de Ortigueira e a Escola de Saúde para Cidadáns, xa que é un máis dos programados por ambas as entidades. Durante este mes de abril, por exemplo, desenvolvéronse actividades sobre primeiros auxilios ou sobre o duelo anticipado e o duelo real nos coidadores.

As inscricións pódense formalizar a través do CIM de Ortigueira ou directamente na web da Escola de Saúde.