A axenda cultural de Ortigueira de marzo céntrase no Día Internacional da Muller

O Concello de Ortigueira anuncia a súa axenda de actividades culturais para o mes de marzo, que estará centrada no 8-M, Día Internacional da Muller. A programación para potenciar a necesidade de alcanzar a igualdade iníciase, hoxe, 1 de marzo, coa inauguración da exposición, ‘Mulleres na cociña e outras doures de cabeza’ da artista Montserrat Gutiérrez Valerio. Organizada polo CIM do Concello de Ortigueira, que terá lugar na Sala de Exposicións da Casa do concello ás 18:00 horas. A mostra permanecerá dispoñible todo o mes.

O luns 4 de marzo, Estíbaliz Veiga presentará a súa obra de teatro unipersoal ‘Golpes’ no Teatro da Beneficencia ás 16:00 horas. Esta actividade está promovida pola Secretaría Xeral de Igualdade e organizada polo CIM.

O venres 8 de marzo será o día grande, coincidindo coa celebración Día Internacional da Muller. Ás 12:00 horas, farase a lectura do manifesto e a concentración diante do Concello. Ese mesmo día, ás 18:00 horas, a compañía Maxia na Manga presentará a súa obra teatral ‘A igualdade non ten truco’ no Teatro dá Beneficencia. Durante toda esta xornada, a Biblioteca Municipal acollerá a actividade ‘Construamos un gran quebracabezas!’.

No Centro de San Roque, impartiranse dous cursos relacionados coa temática. O xoves 14 de marzo, terá lugar o de ‘Ou empredemento e a economía social a prol dá igualdade’, no que participará EUROSUMO dá Xunta de Galicia. O martes 19, o de ‘Muller e saúde’, da Escola Galega de Cidadáns para a saúde dá Xunta de Galicia.

Unha vez finalizadas as iniciativas referentes ao 8M, a Semana Santa adquirirá protagonismo. En Ortigueira arrincará o sábado 23 de marzo, ás 19:00 horas diante da Igrexa Parroquial. Estará a cargo do pregón Manuel Antonio Couceiro Cacharolda e pechará este acto a Agrupación Musical Nosa Señora do Nordés OJE – Ferrol. Este acto está organizado pola Unidade Pastoral de Ortigueira Confraría da Virxe dos Dolores e Nazareno.

O Xoves Santo, 28 de marzo, o Roteiro dá Loiba – Esteiro inaugurará as actividades turísticas de Semana Santa. O venres 29 farase o Roteiro marismas de San Adrián e o sábado 30, a visita ao Centro histórico de Ortigueira poñerá fin a estas festividades. Estas actividades requiren unha inscrición previa, que se pode facer na Oficina de Turismo ou chamando ao 981 42 20 89.

Pero non todo será 8M e Semana Santa. En marzo tamén haberá espazo para diferentes charlas. Para empezar, a Doutora Laura Ameneiro dará a conferencia de ‘Para a Lumbalxia, non hai outra cousa que as pastillas?’, que se enmarca dentro das Xornadas de Achegamento dá medicina á poboación. Será o xoves 7, a partir das 19:30 horas no Teatro dá Beneficencia. O sábado 9, o teatro tamén acollerá ‘O cánnabis terapéutico como cabalo de Troia’, impartida por Manuel Isorna Folgar ás 18:00. O venres, 15 de marzo, a Escola Muncipal de Música acollerá a charla interactiva ‘Vos sons dá natureza galega do mestre Rogelio Groba’ a partir das 16:15 horas.

O domingo 10 de marzo, a Banda Naval de Viveiro dará un concerto na Igrexa Parroquial de Ortigueira ás 18:00 horas e o mércores 27 de marzo, o Teatro Municipal acollerá o concerto de Música de Cámara, ‘Música e Silencios’ ás 19:30 horas. A entrada a este último evento ten un custo de 3,50 euros.

Martes 12 e mércores 13 de marzo, na Biblioteca Municipal, Cristián Fojón impartirá o obradoiro ‘Banda Deseñada’ ás 17:30 horas. Está dirixido a nenos e nenas de 6 a 11 anos e require unha inscrición previa na Biblioteca ou chamando ao 981 400 101. Tamén na biblioteca, o martes 18:00 celebrarase a reunión de Clube de Lectura de Ortigueira para analizar ‘Vento do Norte’.

Festival de Ortigueira

O Teatro da Beneficiencia acollerá a presentación do cartel do Festival Internacional do Mundo Celta de Ortigueira e a programación desta edición o venres 15 de marzo ás 20 horas. O 22 de marzo ás 17 horas, o alumnado de 4º de ESO do IES de Ortigueira presentará a obra de teatro ‘Mal da cabeza’ en leste mesmo recinto, que tamén acollerá unha ‘Exhibición de Zoa’ do Curso Zoa ANPA Curuxeira ás 17 horas o sábado, 30 de marzo.

O martes, 12 de marzo, o Club de Lectura de Ortigueira reunirase na Biblioteca Municipal ás 18 horas para comentar o libro ‘Vento do Norte’, de Elena Quiroga.
Por último, para conmemorar o Día de Naturalismo Gallego, o sábado 9 de marzo, Terras de Ortegal organiza un Roteiro polo Intermareal que se iniciará ás 9:15 horas en Porto de Ladrido.