Ortigueira dedica 54.450 euros para mellorar a seguridade viaria coa renovación de pistas en Ladrido e Céltigos

• Actuarase no Baleo, nos camiños que van desde a DP-6111 ata A Ponte Nova e o lugar de Areosa, e en O Viso, desde a AC-862 xunto ao centro social ata o lugar de Oldar.
  • As obras permitirán acondicionar o firme con aglomerado en quente, así como mellorar a sinalización e o sistema de recollida de augas pluviais.

O Concello de Ortigueira da continuidade ao seu plan para acondicionar infraestruturas municipais coas obras de pavimentación nas pistas do Baleo e O Viso. As actuacións permitirán mellorar a seguridade viaria e as conexións do concello a través dun investimento de 54.450 euros.

Os traballos enmárcanse no Plan Único da Deputación da Coruña e servirán para renovar o firme de vías nas parroquias de Ladrido e Céltigos. Por unha banda, actuarase no Baleo, nas pistas que van desde a estrada provincial DP-6111 ata A Ponte Nova e o lugar de Areosa. Pola outra banda, en O Viso, dende a autonómica AC-862, xunto ao centro social, ata o lugar de Oldar, saíndo á citada estrada.

“O noso municipio conta cunha poboación moi dispersa, polo que ou número de pistas existentes para dar servizo aos diferentes núcleos de poboación é moi elevado” sinalou o concelleiro de Medio Rural, Miguel Ángel Yáñez. O edil indicou que “desde ou goberno local estamos a traballar para acondicionar pouco a pouco a totalidade destes camiños, esenciais para garantir ou benestar e a calidade de vida de todos e todas as nosas veciñas e ofrecer unha mellor seguridade en todo ou termo municipal”, remarcou.

Renovación do pavimento, canalización de pluviais e sinalización

A iniciativa proxecta unha capa de aglomerado en quente e nova sinalización co pintado de bandas laterais de carril. Na pista da Ponte Nova, unha das cunetas recolle gran cantidade de auga, o que provoca filtracións por baixo da estrada, polo que se dispoñerá unha cuneta de formigón dun percorrido de 150 metros. Desta forma redirixirase a auga cara a unha tajea existente, evitando así os problemas sinalados con anterioridade.

Polos mesmos motivos construirase outra cuneta de formigón de 30 metros de lonxitude na pista de Areosa, así como unha nova tajea para desviar a auga. En canto á pista de O Viso, exponse o escarificado superficial dun tramo de 34 metros debido a que nese lugar as casas están por baixo da cota da pista. Neste camiño tamén se instalará un sinal de “stop” para mellorar a seguridade daqueles vehículos e persoas que transiten pola zona.

As obras acábanse de adxudicar e contan cun prazo de execución de mes e medio desde o seu comezo.