120 PERSOAS ASISTIRÁN AO ACTO DE ENTREGA DE DIPLOMAS DAS ACTIVIDADES ORGANIZADAS NAS PARROQUIAS POLOS SERVIZOS SOCIOCOMUNITARIOS

Este domingo celebrarase unha comida nun restaurante ortegano para dar por rematados os cursos.

O departamento de Servizos Sociais do Concello organiza actividades sociocomunitarias en todas as parroquias de Ortigueira, pensadas especialmente para persoas maiores e como unha forma de dinamizar os núcleos de poboación. Alfabetización informática, estimulación psicosensorial e desenvolvemento persoal e social son os eixes deste proxecto, que tamén incide na parte do movemento físico a través de actividades de ximnasia. Á marxe do programa que organiza a institución municipal, parte dos centros sociais das parroquias desenvolven tamén as súas propias actividades.