OS ORTEGANOS E ORTEGANAS VOLVEN A UNIRSE PARA CELEBRAR AS FESTAS DE SANTA MARTA

Ortigueira celebra esta semana as festas de Santa Marta. A programación, que comezará mañá, contará con espectáculos de maxia, actividades deportivas e concertos, entre outros eventos.

O municipio recupera así os festexos cos que homenaxea á súa patroa. “ Despois dun ano e medio moi complicado, volvemos celebrar xuntos e xuntas unhas datas moi sinaladas para todos vos orteganos e orteganas. Tócanos conmemorar nestes días nun contexto excepcional, pero tamén sei que o faremos máis unidos ca nunca”, sinalou o alcalde de Ortigueira, Juan Penabad Muras.

“Poder recuperar as actividades de Santa Marta e é motivo de alegría, aínda que, por suposto, aínda debemos actuar con moita precaución e responsabilidade, cumprindo coas medidas e restricións vixentes ante a covid-19”, destacou o rexedor, que puxo o foco na necesidade de continuar coa dinamización das actividades “ dirixidas á rapazada e á mocidade, que teñen que recuperar ou tempo perdido despois dá cancelación de moitas dás iniciativas ás que acudían ante a crise sanitaria”.

Penabad Muras quixo “felicitar a todas e todos os orteganos nestas datas, nas que tamén nos lembramos daquelas persoas que, desgraciadamente, hoxe non poden estar con nós, así como das que están atravesando alguna enfermidade, das que se atopan na residencia de persoas maiores e daquelas que non están en Galicia, pero que levan a bandeira de Ortigueira alá por onde pasan”.

A programación dará comezo hoxe, mércores 28, cun pasacalles a cargo da Banda de Gaitas de Ladrido, a Escola de Gaitas de Ortigueira e a Banda de Música de Ortigueira. A saída será ás 12:00 horas desde a Praza Isabel II.

O xoves 29 ás 12:00 horas terá lugar a misa en honra a Santa Marta, na Alameda. Xa pola tarde, ás 20:30 horas, a Alameda acollerá un concerto da Banda de Música de Ortigueira.

As actividades continuarán o venres 30. Ás 11:00 e 13:00 horas celebraranse as misas en honra á Virxe da Caridade do Cobre e ás 12:00 horas terá lugar a ofrenda floral na avenida de Cuba. A xornada pecharaa o Mago Antón co seu espectáculo de maxia “A volta a Galicia en 313 concellos”. A actuación terá lugar na Alameda e contará con pases ás 12:00, 13:00, 17:00, 18:00, 19:00, 20:00, 21:00 e 22:00 horas, co obxectivo de respectar os aforos e que todos os nenos e nenas interesados poidan acudir ao show.

O punto final ás festas poñerao a festa do mergullo os días 2 e 3 de agosto na Alameda. O evento comezará ambos os días ás 16:00 horas e contará con inchables acuáticos para que a mocidade pásello en grande.

As diferentes iniciativas contarán con todas as medidas de prevención e seguridade necesarias ante a covid-19.