ORTIGUEIRA PROGRAMA UN VERÁN CARGADO DE MÚSICA E ACTIVIDADES DE DIVULGACIÓN PATRIMONIAL

A música convértese nun dos eixos da programación cultural de xullo en Ortigueira. No que tería que ser o mes de celebración do emblemático Festival do Mundo Celta -cancelado ante a pandemia-, o Concello propón un plan musical alternativo que combina actividades presenciais e online.

A concellería de Cultura e a Escola de Música Concello de Ortigueira ( EMCO) celebran o ‘Mes dá Música’, que contará con concertos, vídeos musicais, reportaxes e entrevistas.

“Ante a imposibilidade, un ano máis, de celebrar o noso tradicional Festival por mor da situación epidemiolóxica, elaboramos un programa cultural coa música como protagonista, con actividades adaptadas ao contexto sanitario”, explicou o concelleiro de Cultura, Juan Cao. “Cos encontros dixitais queremos levar a música das diferentes agrupacións locais a todo o municipio e máis alá, para que mesmo aquelas persoas que non se atopen en Ortigueira poidan ter un anaquiño dela nas súas casas”, indicou.

Así pois, as actividades en liña contarán coa presenza e actuación de ‘Música e movemento’ (xoves 8, xoves 15 e xoves 22) o alumnado da EMCO (venres 2, domingo 4, luns 5, martes 6, mércores 7, venres 9, luns 12, mércores 14, venres 16, domingo 18, luns 19, martes 20, luns 26 e martes 27), o coro do IES Ortigueira (sábado 3), a Banda de Gaitas do Ortegal (domingo 11), Andrea Rey (mércores 21), a Banda de Gaitas de Ladrido (venres 23), a Coral de Espasante (sábado 24), Troula de Ortegal (domingo 25), Ortigueira en América (venres 30) e Coral Polifónica de Ortigueira (sábado 31). Todos estes eventos virtuais poderán seguirse ás 21:00 horas na canle de Youtube da EMCO.

En canto ás actividades presenciais, estas darán comezo o sábado 10 de xullo, coa actuación da Escola de Gaitas de Ortigueira. Esta terá lugar ás 20:30 horas na Alameda, o acceso será gratuíto pero o aforo estará limitado ante a pandemia.

O sábado 17 celebrarase a gala de circo ‘ Circando’, de Culturactiva Producións. Esta terá lugar ás 20:30 horas na Alameda e constará de acrobacias aéreas, malabares, clown, equilibrios e moito humor.

O mércores 28 a Escola de Gaitas de Ortigueira, Banda de Gaitas de Ladrido, Banda de Música de Ortigueira sairán en pasacalles con motivo dos actos festivos de Santa Marta. A saída será ás 12:00 horas desde a praza Isabel II.

O xoves 29, día de Santa Marta, ás 20:30 horas na Alameda actuará a Banda de Música de Ortigueira. O espectáculo será gratuíto e contará tamén con aforo reducido.

A esta programación musical súmase do 1 ao 22 de xullo o curso de informática para nenos de 7 a 9 anos na aula CeMIT do Concello. A actividade será de 10:00 a 11:15 horas e as inscricións a esta poderán realizarse na propia Aula ou chamando ao teléfono 981 40 25 33.

O Concello dará a coñecer o patrimonio ortegano con visitas, georutas, actividades de sendeirismo e talleres infantís

Dentro da programación de verán, o Concello de Ortigueira, a través do departamento de Turismo e o Centro de Interpretación, organiza diversas actividades que pretenden promocionar e poñer en valor o patrimonio do municipio entre os veciños e veciñas.

Así pois, os martes de xullo e agosto desenvolveranse visitas ao Teatro de Beneficencia e á igrexa de Ortigueira, dous espazos emblemáticos do concello. Os xoves dos mesmos meses realizaranse tamén visitas ao muíño de vento do Campo dá Torre.

Dentro das propostas truísticas levarán a cabo as georutas dos Penidos (16 e 30 de xullo e 13 de agosto), dos volcáns (6 e 20 de agosto) e de lávalas (23 de xullo). Así mesmo tamén levarán a cabo actividades de sendeirismo por Ou Casón (3 de xullo, 14 de agosto e 4 de setembro), os cantís de Loiba (10 de xullo e 7 de agosto), serra da Faladoira (17 e 21 de xullo e 28 de agosto) e cantís de Espasante (24 de xullo e 21 de agosto).

Por último, levarán a cabo talleres dirixidos á mocidade de entre 6 e 11 anos de arte (14 de xullo e 4 de agosto), arqueoloxía (21 de xullo e 18 de agosto), etnografía (16 de xullo e 13 de agosto), cartografía (25 e 27 de agosto).

Todas estas actividades serán gratuítas e contan co apoio da Deputación dá Coruña e do Centro de Atención Pastoral de Ortigueira. Para participar nas actividades haberá que inscribirse nos teléfonos 981 40 00 00 ou 981 42 20 89.