ORTIGUEIRA CONTARÁ CON NOVA MAQUINARIA PARA A PROTECCIÓN DE ESPAZOS NATURAIS E LOITA CONTRA INCENDIOS

O Concello de Ortigueira reforzará o equipamento destinado á protección de espazos naturais e loita contra incendios coa adquisición dunha desbrozadora de brazo. A nova maquinaria está financiada a través do Fondo de Compensación Ambiental da Xunta de Galicia, contando para a súa adquisición cun orzamento de 35.090 euros enmarcados dentro deste programa.

Na actualidade o Concello dispón de dous tractores -que poden levar unha desbrozadora de brazo ou unha de cadeas-, unha pa retroexcavadora mixta e un dumper para levar a cabo tarefas de control ambiental nas pistas municipais, dar apoio ao Grupo de Emerxencias Supramunicipal de Ortigueira (GES), realizar traballos de protección do medioambiente e retirada de residuos incontrolados, así como para a loita contra incendios.

Con esta nova desbrozadora, a Administración local poderá acometer con máis rapidez e eficiencia traballos en materia de prevención e xestión ambiental. Entre as actuacións que se verán reforzadas coa maquinaria atópanse as tarefas de limpeza e roza nos preto de 600 quilómetros de pistas municipais, que se fortalecen á súa vez coa contratación dunha empresa para este servizo.

Tamén se inclúen dentro das accións a retirada de ramas que poidan caerse na estrada por circunstancias climatolóxicas ou o acondicionamento de camiños rurais de natureza pública que presenten moita maleza nas súas marxes.

“O equipamento co que contamos na actualidade ten bastantes horas de uso e anos de antigüidade, o que supón que en determinadas ocasións teña que estar en reparación e mantemento”, indicó el alcalde del municipio, Juan Penabad Muras. “Para dar resposta á esta situación, desde o Concello empregamos este importe concedido a través do Fondo de Compensación Ambiental para adquirir este novo material, co máximo obxectivo de atender ás necesidades existentes e ás urxencias que poidan xurdir en materia de xestión ambiental nos nosos espazos naturais, previndo deste xeito posibles situacións de risco”, sinalou.