ORTIGUEIRA ACOLLERÁ ESTE XOVES UN MERCADILLO DE LIBROS SOLIDARIO

O Concello de Ortigueira organiza un mercadillo de libros solidario no que as persoas asistentes poderán intercambiar alimentos non perecedoiros por obras procedentes do fondo da biblioteca ou de doazóns dos veciños e veciñas do concello. O evento terá lugar este xoves, 10 de xuño, na praza da biblioteca municipal Juan Fernández Latorre.

Os alimentos que se recollan no acto organizado pola concellería de Cultura serán entregados ao departamento de Servizos Sociais, que xestiona o banco de alimentos municipal, onde irán destinados. O concelleiro de Cultura, Juan Cao, explica que esta iniciativa “as persoas que asistan poderán aportar ao seu gran de area e levarse consigo libros de temática moi variada, como novelas, libros temática infantil e xuvenil, entre outras”.

O mercadillo estará aberto en horario de 10:00 horas a 13:00 horas e de 16:00 horas a 19:00 horas.

Axenda cultural

A axenda cultural do Concello para este mes continuará o 12 de xuño co espectáculo humorístico “O que hai que ver” de Teatro Comedia ás 19:30 horas no Teatro dá Beneficencia.

O broche final á programación de xuño poñerao a obra de teatro infantil “ As pitas baixo a choiva” de Ghazafelhos o 29 de xuño ás 18:00 horas no Teatro dá Beneficencia. A obra narra a historia de Ludivina e Tereija, dúas galiñas que viven no curral da Barreira.