ORTIGUEIRA ABRE O CONCURSO RUNAS PARA GRUPOS NOVEIS DE 2020 E IMPULSA O PROXECTO DE CARA A 2021.

O Concello de Ortigueira centra nas redes sociais os esforzos para impulsar o contacto cos seguidores do evento. Reforzará a campaña de difusión do concurso de novos talentos e estenderá o período online de votación, no que cada persoa poderá elixir os seus artistas favoritos ata o 8 de xullo. En 2021 serán seis as bandas finalistas, as tres deste 2020 as tres que se elixan na seguinte edición, e o festival ampliarase unha xornada máis, pasando de catro a cinco días, creándose o “Día Runas”. Os finalistas deste ano anunciaranse coincidindo coas datas nas que se debería de celebrar o Festival 2020.

Os 3 finalistas do concurso, a través da votación online e do xurado serán contratados para actuar no escenario do Festival 2021 e percibirán cada un caché de 1.500 euros, IVE/IVE incluído e alí competirán xunto aos futuros vencedores do Proxecto Runas 2021. Da actuación dos finalistas de 2020 e 2021, sairán dous gañadores que actuarán en 2022 no escenario principal.

Deste xeito, o festival intensifica nas redes a promoción e posta en valor do proxecto de promoción de novos valores da música Celta. O Runas terá tamén máis presenza no Festival, que engade un día enteiro á súa programación dedicado por completo ás actuacións dos finalistas do concurso.

Poderán tomar parte no concurso as formacións cuxo repertorio aborde a música tradicional dos países de orixe celta, en sintonía coa música habitual que se programa no Festival, calquera que sexa a súa procedencia. O material para participar poderá enviarse ata o luns 15 de xuño e o proceso de selección constará de 2 fases:

Unha primeira fase onde un comité técnico nomeado polo concello Ortigueira fará unha selección dun máximo de dez traballos de entre os recibidos que reúnan todos os requisitos.

E unha segunda fase onde os traballos dos dez grupos seleccionados poderán escoitarse na páxina web do evento www.festivaldeortigueira.com a partir do luns 22 de xuño, momento no que se activará o proceso de votacións online e que finalizará o mércores 8 de xullo ás 14 h.

Os finalistas determinarán por un sistema de cinco votos. Un voto sairá da votación popular na páxina web do evento, e os outros catro votos procederán dun xurado composto por músicos, xornalistas e promotores seleccionados polo concello.

Os tres grupos finalistas, serán anunciados na páxina web o martes 14, mércores 15 e xoves 16 de xullo, día no que estaba previsto comezar o Festival de 2020. Anunciarase un grupo finalista cada día. Desde a elección dos finalistas ata a celebración do festival, realizarase a promoción dos grupos finalistas a través da publicación dos seus temas, entrevistas, vídeos, ou aquel material do que dispoñan ou xeren neste tempo en perfís oficiais do festival en redes sociais, así como na web www.festivaldeortigueira.com.

Os grupos finalistas serán contratados para actuar no festival 2021, onde cada grupo dispoñerá de corenta minutos de actuación. Dos seis grupos que actuarán en 2021, (vos tres finalistas de 2020 xunto cos 3 finalistas de 2021) entregaranse por xurado aos 2 grupos merecedores de participar no Festival do ano 2022, que serán contratados para #o devandito #fin e percibirán un caché de 3.000 euros, IVA incluído.

Na pasada edición houbo un empate. Os xaponeses Yuki Kojima Band e os galegos Dequenvessendo empataron o verán pasado na final do Runas 2019. Ambos os grupos percibirán 3.000 € e actuarán en 2021 no escenario Estrela Galicia.

Bases para descargar en galego, castellano e inglés en https://festivaldeortigueira.com/runas

Contactos: Elisardo de la Cruz 981138225 / Ramón Roldán 658811400 | prensa@festivaldeortigueira.com