O CONCELLO ENTREGA OS DIPLOMAS ÁS TRABALLADORAS DO SAD QUE PARTICIPARON NUN CURSO DE FORMACIÓN CONTINUA

O Concello entregou os diplomas do curso de formación continua no que participaron as traballadoras do Servizo de Axuda a Domicilio ( SAD) de Ortigueira.

O alcalde de Ortigueira, Juan Penabad Muras, foi o encargado de entregar os diplomas ao alumnado. “Contar con este tipo de acción formativas é moi necesario para seguir mellorando as capacidades e a cualificación dás persoas participantes e fortalecer un servizo tan necesario como ou é este para a veciñanza”, destacou o rexedor ortegano.

O curso tivo unha duración total de vinte horas e combinou a actividade práctica presencial coa teórica. A primeira realizouse no centro de formación de Ortigueira, que conta coa homologación da Xunta de Galicia e que acolle diversos cursos como os de atención sociosanitaria ou de dinamización comunitaria.