O CONCELLO DE ORTIGUEIRA DESPEXA DÚAS PARCELAS DO POLÍGONO INDUSTRIAL COA RETIRADA DE PLÁSTICOS AGRÍCOLAS

O Concello de Ortigueira despexa dúas parcelas do polígono industrial coa retirada de plásticos agrícolas. Ambos os puntos están destinados para a recollida destes residuos, co obxectivo de facilitar a correcta xestión do lixo no municipio.
O Concello retirou 50 toneladas de plásticos agrícolas do polígono industrial dá Rega en Cuíña. O contrato adxudicouse por 2.500 euros (55 euros por tonelada), e incluíu tanto a recollida destes residuos como o seu posterior transporte.
Desde o Consistorio tamén se informa aos veciños e veciñas de que se dá continuidade ao servizo de recollida do plástico en cada unha das granxas do termo municipal. Con esta iniciativa, o alcalde de Ortigueira, Juan Penabad Muras, pretende “seguir garantindo e mellorando as fórmulas de xestión dos residuos para dar unha mellor prestación á veciñanza e favorecer, ademais, a reciclaxe”.