O CONCELLO APOSTA POLO MEDIO AMBIENTE COA ADQUISICIÓN DE NOVOS CONTEDORES PARA RECICLAXE

O Concello de Ortigueira aposta polo medio ambiente coa adquisición de novos contedores para a reciclaxe de envases lixeiros, papel e cartón. A iniciativa está financiada con fondos do convenio marco entre a Xunta de Galicia e Ecoembes.

Deste xeito, o Consistorio recibirá unha subvención de 6.100 euros para adquirir os novos contedores. Desta contía total, 2.850 euros destinaranse á compra de recipientes de recollida de envases lixeiros e 3.250 euros aos de papel e cartón.

O acordo foi asinado polo alcalde do municipio, Juan Penabad Muras, e o director de Xestión Local e Autonómica de Ecoembes, Ángel Hervella Touchard.

A iniciativa permitirá mellorar os medios dispostos en materia de reciclaxe co obxectivo de fomentar unha maior recollida selectiva deste tipo de materiais. Con este proxecto o Concello espera aumentar a porcentaxe de materia reciclada e incrementar así as cantidades recuperadas.

“Seguimos mellorando o servizo de recollida de residuos para facilitar a reciclaxe destes e coidar do medio ambiente, facendo que Ortigueira sexa un municipio máis verde”, sinalou o concelleiro de Medio Ambiente, José Luis Pérez.