MEDIDAS DESDE O LUNS 8 DE XUÑO. FASE 3

Estes son os criterios máis destacables da fase 3 á que o Concello de Ortigueira tense incorporado, como o resto de Galicia, hoxe luns 8 de xuño:

• Os galegos e galegas poderán desprazarse por todo o territorio autonómico sen restricións entre provincias.
  • Autorízanse as reunións de ata 25 persoas e non existirán franxas horarias para ningún colectivo.
  • Os comercios poden abrir cun 50% do seu aforo.
  • Poderán reabrir ao público os establecementos de hostalaría e restauración para consumo no local sempre que non se supere o 50% do seu aforo. Nas terrazas ao aire libre, limitarase o aforo ao 75% das mesas, cunha ocupación máxima de 20 persoas.
  • Permítese a reapertura de discotecas e bares de ocio nocturno sempre que non se supere un terzo do seu aforo.
  • Nos locais de xogos e apostas non se deberá superar o 50% do aforo.
  • As cerimonias nupciais poderán realizarse en todo tipo de ins­talacións, públicas ou privadas, sempre que non se supere o 75% do seu aforo.
  • Os deportistas integrados en clubes participantes en ligas non profesionais federadas poderán retomar os adestramentos en pe­quenos grupos de 20 deportistas como máximo.
  • Os hoteis e complexos turísticos poderán reabrir as súas zonas comúns sempre que non se supere un 50% do seu aforo.
  • Poderanse realizar actividades de turismo activo e de natureza en grupos de ata 30 persoas. Tamén se autorizan as actividades de tempo libre para a poboación infantil e xuvenil.
  • Permítese a realización da actividade de guía turístico/a, preferible­mente mediante cita previa e con grupos de 20 personas como máximo.
  • Tamén se permite a realización de congresos, encontros, reunións de negocio e conferencias promovidos por calquera entidade, pública ou privada, e sempre que non superen os 80 asistentes.
  • Nas bibliotecas, museos, monumentos e salas de exposicións, o aforo permitido será do 50% e as visitas en grupo non poderán reunir máis de 20 persoas.
  • Permitirase a asistencia a lugares de culto sempre que non se supere o 75% do seu aforo.
  • Os velorios poderán realizarse cun límite máximo de 50 persoas en espazos ao aire libre ou 25 persoas en espazos pechados.

Outros criterios relevantes, na seguinte galería de imaxes